Сьогодні, 31 січня, під час чергової сесії Вінницької міської ради директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені прозвітував про хід виконання міської програми розвитку туризму за 2019 рік. Міський голова Сергій Моргунов зазначив, що потрібно створити такі умови для туристів, щоб вони залишалися у місті на кілька днів.
«Важливо, щоб ми розвивали туризм не тільки міста, а й регіону. Разом із тим нам необхідно розвивати ще й інфраструктуру – стимулювання інвестиційної активності щодо будівництва і розвитку готельного та ресторанного бізнесу, особливо в частині якісної української подільської кухні. Це й стосується заходів культурного характеру, які можуть проводитися у місті, щоб потенційний турист міг залишитися тут не на годину, а на кілька днів. По статистиці кожен турист сприяє створенню семи робочих місць. Відповідно, чим більше туристів, тим більше робочих місць і надходжень до міського бюджету», - зазначив Сергій Моргунов.
Як заначив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені минулого року Вінниця зробила суттєвий стрибок в розвитку туристичної привабливості міста, а кількість туристів зросла в рази. У 2019 році побільшало туристично-привабливих подій, підвищено кваліфікацію гідів і представників музейної галузі та створено нові екскурсійні маршрути. У результаті ряду заходів і проектів просування Вінниці як дестинації набуло системного характеру. Розвіявся стереотип «міста на один день», успішно нарощуються і популяризуються туристичні продукти.