Торговельна мережа «АТБ» піднялася в рейтингу найбільших платників податків України

Нещодавно податкова служба країни офіційно опублікувала рейтинг найбільших представників бізнесу за обсягом перерахованих платежів до бюджетів усіх рівнів, у тому числі й до міської скарбниці нашої Вінниці. Лідером серед представників галузі роздрібної торгівлі та логістики стала компанія «АТБ». Вона вже давно є головним постачальником гарантовано якісних продуктів для майже чотирьох мільйонів українців у 24 областях нашої країни.

Як і роком раніше, перші позиції в ТОП-100 платників податків дісталися підприємствам нафтогазової та енергетичної галузей, виробникам тютюнової продукції, націоналізованому «ПриватБанку», а також великим держкомпаніям-монополістам. У цій частині рейтингу все традиційно і практично не змінюється з року в рік. Набагато цікавіше вивчати ситуацію в інших галузях, наприклад у ритейлі. Найбільший за багатьма показниками (товарообігом, числом супермаркетів, кількістю співробітників тощо) представник вітчизняної галузі роздрібної й оптової торгівлі – «АТБ» за рік поліпшив свої позиції. У зазначеному рейтингу ця торговельна мережа піднялася з 16 місця (яке займала в 2018 році) на 13. За підсумками 2019-го підприємства корпорації «АТБ» сплатили до бюджетів усіх рівнів, у тому числі й до нашої міської скарбниці, 6,77 млрд грн. Це на 49% більше, якщо порівняти з показником попереднього року. Настільки значне зростання стало наслідком стратегії динамічного розвитку торговельної мережі «АТБ». Компанія підкорила два нових регіони: відкрила перші дискаунтери на Закарпатті й у Чернівецькій області. Загалом за рік прийняли своїх клієнтів 88 нових магазинів (у 2018-му – 80). Відбулася модернізація 41 супермаркету. На даний час у 280 населених пунктах України, в тому числі й у Вінниці, цілодобово працюють 1089 супермаркетів мережі.

З розширенням карти присутності «АТБ» значно зріс і товарообіг. Усього за рік він збільшився на 22,4%  – до 126,8 млрд грн. (включаючи ПДВ). Таким чином, мережа побила власний рекорд попереднього року – в 2018-му цей показник становив 103,9 млрд грн. (а у 2017 – 80,2 млрд грн.).

Торговельна мережа «АТБ» піднялася в рейтингу найбільших платників податків України

Варто також зазначити, що до першої сотні увійшли всього сім компаній, діяльність яких пов'язана з роздрібною торгівлею та логістикою. Перше місце посіла корпорація «АТБ» (13 місце в загальному рейтингу), далі йдуть «Нова Пошта» (27 місце), що надає послуги підприємствам торгівлі, «Епіцентр К» (30 місце – сплачено майже 2,5 млрд грн.), «Сільпо» (41 місце), McDonalds (54 місце), Metro (66 місце) й «Ашан» (77 місце).

Як бачимо, неухильно дотримуючись стратегії динамічного розвитку, корпорація «АТБ» з великим відривом лідирує в цьому офіційному галузевому ТОП-7 найбільших платників податків.

Цікаво, що крім компаній «АТБ» і «Епіцентр К» інші представники галузі ритейлу, що потрапили до цього рейтингу, скористалися своїм правом  не розголошувати суми сплачених податків і зборів.  Про цифри можна догадуватися, орієнтуючись на показники більш відкритих компаній, що перебувають у ТОП-100 поруч із ритейлерами.

Такі цифри сьогодні формують наше благополуччя, оскільки сплачені до скарбниці кошти направляють на зарплати вчителям і медикам, виплату соціальної допомоги і пенсій, ремонт доріг та інші важливі цілі, а це визначає рівень життя громадян і підвищує його якість. Особливо актуально це стало після реформи децентралізації, коли набагато більші суми зібраних податків залишаються  на місцях. Маємо потужний ресурс для розвитку українських міст і селищ. Сьогодні кожен із більш ніж тисячі супермаркетів «АТБ», включаючи й ті, що працюють у нашій Вінниці, можна вважати не тільки торговим представництвом найбільшого ритейлера, але й важливим інфраструктурним об'єктом.

Асортимент магазинів «АТБ» перевищує 3,5 тисячі найменувань, з яких близько дев'яти сотень  представлені товарами власних торгових марок. Така ексклюзивна продукція власного виробництва у питаннях якості не поступається будь-яким аналогам, що можна знайти на вітчизняному ринку, однак коштує значно дешевше. Економія для споживача може становити до 40%.  При цьому компанія не відступає від своєї багаторічної цінової політики – вартість будь-якого товару в дискаунтерах мережі на 10–15% нижча за середньоринкову.


Переглядів: 3120
Поширень: 0