«Вінницягаз» запроваджує карантин по підприємству та переходить в режим онлайн

Урядом України введено карантин, щоб запобігти розповсюдженню коронавірусу. МОЗ рекомендує уникати людних місць. Це вносить корективи в життя всієї країни. Через обмеження, пов’язані з карантином, з 16 березня по 3 квітня призупинили свою роботу Центри обслуговування клієнтів АТ "Вінницягаз". Проте клієнти компанії можуть вирішувати більшість газових питань за допомогою онлайн-сервісів 104.ua.

Турбуючись про здоров’я клієнтів та безпеку працівників, «Вінницягаз» довелося тимчасово обмежити роботу Центрів обслуговування клієнтів. Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення вірусу, з 16 березня до 3 квітня 2020 року, всі консультації фахівці Центрів обслуговування клієнтів «Вінницягаз» здійснюватимуть в телефонному режимі за номерами тел.: 067-01-10-104, (0432) 509-104.  На час карантину кількість операторів, які прийматимуть дзвінки, збільшено.

Разом з тим, «Вінницягаз» нагадує, що для побутових споживачів є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком, передати показання лічильників та сплатити рахунки за газ і його доставку віддалено - за допомогою онлайн - сервісів:

  • Особистий кабінет на сайті 104.ua
  • Чат-бот «7104ua» у Viber
  • Мобільний додаток 104Mobile для Android
  • Мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
  • Контакт центр за тел. 067-01-10-104, (0432) 509-104.

 За телефонами Контакт-центру доступна також функція зворотного дзвінка – Callback. Ви можете залишити заявку й оператори швидко зв'яжуться з вами.

«Вінницягаз» розуміє важливість надійності і безперервності доставки газу всім споживачам і зробить усе можливе, щоб газопостачання залишалось острівцем стабільності в цей буремний час.

В нинішній ситуації Оператори ГРМ і «Вінницягаз» зокрема  відчувають відповідальність своєї справи – доставки газу клієнтам. Адже це життєво необхідний ресурс, який постачається постійно всім споживачам. Оператори ГРМ розуміють, що всі клієнти стикнулись з певними обмеженнями. Як соціально відповідальний бізнес, компанії  ввели мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання.

Всі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі. Так само як медична служба та служба порятунку. Наші бригади чергують цілодобово і оперативно виїздять на виклики, припиняють аварійні ситуаціі, здійснюють оперативні ремонти! А телефон 104 приймає дзвінки цілодобово. Всі інформаційні системи працюють в штатному режимі, щоб забезпечити повноцінну взаємодію з клієнтами у віддаленому режимі. Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах.



Переглядів: 3363
Поширень: 0