КП «Вінницяміськтеплоенерго» надало роз’яснення, який алгоритм дій має бути у споживачів, якщо з’явилась необхідність розпломбувати прилад обліку, або коли сталось аварійне розпломбування.
На підприємстві повідомляють, що на час карантину відділ контролю енергозбуту прийматиме повідомлення через Viber за номером (067) 442-48-21.
Цей канал працюватиме лише в режимі повідомлень, і ним вінничани можуть скористатися у випадку, якщо необхідно розпломбувати прилад обліку, зокрема, у випадку аварійного розпломбування.
Для того, щоб зафіксувати розпломбування, необхідно відправити на вищезазначений номер у Viber чітке фото приладу обліку гарячої води, щоб добре було видно пломбу.
Також обов’язково зазначити номер приладу обліку, повну адресу, прізвище, ім’я, по-батькові та номер телефону. Розпломбування буде зафіксоване лише за наявності повних даних споживача.
Викликати контролера для опломбування приладу обліку можна буде після завершення карантину.
До приходу контролера на опломбування приладу обліку, потрібно сплатити рахунок, що знаходиться за посиланням на офіційному сайті оскільки послуга розпломбування/опломбування платна.