На період карантину підприємство «Вінницяміськтеплоенерго» обмежило візиту споживачів на підприємство, але запровадило ряд каналів комунікації із споживачами, які дозволяють вирішувати питання у дистанційному форматі – по телефону та онлайн.
Аварійно-диспетчерська служба підприємства працює. У випадку аварійних ситуацій чи інших питань, пов’язаних з отриманням послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання, вінничани можуть звертатись за номером (0432)43-34-95 (пн-чт 8:00-17:00, пт – до 15:45, обідня перерва 12:00-12:45).
За номерами (0432)55-16-51 та (0432)46-03-45 (відділ по роботі з населенням) можна вирішити питання щодо нарахувань, розрахунків та іншої інформації по Вашому особовому рахунку, подати показники індивідуальних приладів обліку гарячої води). Режим роботи цього відділу: пн-чт 8:00-17:00, пт – до 15:45, обідня перерва 12:00-12:45).
До відділу контролю енергозбуту можна звертатись за номером телефону (0432) 50-72-89. Сюди можна звертатись щодо питань, пов’язаних з необхідністю виклику контролера, отримання інформації щодо опломбування, розпломбування приладів обліку. Часи роботи відділу: пн-чт 8:00-17:00, пт – до 15:45, обідня перерва 12:00-12:45.
На період карантину у відділі контролю енергозбуту функціонуватиме viber за номером (067) 442-48-21. Він працюватиме лише в режимі повідомлень. Даним номером вінничани можуть скористатися у випадку, якщо необхідно розпломбувати прилад обліку (зокрема, у випадку аварійного розпломбування)
Також вінничани можуть звертатись на офіційний сайт підприємства. Тут можна залишати свої запитання, відповіді опрацьовуються в робочі дні.
Можуть жителі міста спілкуватись з працівниками підприємства й через сторінку в мережі Facebook . Відповіді надаватимуться у робочий час (пн-чт 8:00-17:00, пт – до 15:45, обідня перерва 12:00-12:45, усі питання, залишені в неробочий час опрацьовуються протягом робочого дня).