З 17 березня, у зв’язку з карантином, вінницькі Прозорі офіси працюють в онлайн режимі. За цей час до працівників офісу надійшло в режимі онлайн та поштою понад 1700 різних звернень. Найпопулярніші послуги – отримання різноманітних довідок та запити.
В усіх відділеннях ЦНАП «Прозорий офіс» тимчасово призупинили прийом громадян на весь період карантинних заходів. Проте довідки та консультації можна отримати як онлайн, так і по телефонах .
«З моменту оголошеного карантину та закриття Прозорих офісів для відвідування громадян, до ЦНАП надійшли та опрацьовані в режимі онлайн та поштою 497 звернень по реєстрації бізнесу, 814 звернень на отримання довідок та запитів, 22 звернення по «єМалятко», 391 звернення по наданню послуг державними органами та органами виконавчого комітету Вінницької міської ради», - повідомила директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.
Вінничанам, які хочуть скористатися онлайн послугами потрібно увійти в Персональний кабінет на офіційному сайті Вінницької міської ради та вибрати ту чи іншу послугу. Наразі через Персональний кабінет вже можна замовити 30 онлайн послуг виконавчого комітету Вінницької міської ради та понад 100 через офіційні сайти державних органів.
Онлайн можна отримати архівні довідки, документи, пов’язані з земельними, містобудівними та архітектурними питаннями, наприклад, витяг з плану зонування, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідку про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві та інші.
Також через Персональний кабінет можна замовити довідку про реєстрацію місця проживання, про реєстрацію місця перебування, про зняття з реєстрації місця проживання, про кількість зареєстрованих осіб за адресою та інші.