Сьогодні закінчується опалювальний сезон

На виконання рішення виконавчого комітету  Вінницької міської ради «Про закінчення опалювального сезону 2019-2020 років у м. Вінниця» №773, яке прийняли 02.04.2020 р., КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» від сьогодні, з 7 квітня, завершує опалювальний сезон 2019-2020 рр для житлового фонду та інших споживачів.

Щодо закладів освіти, охорони здоров’я, закладів соціального захисту та інших закладів культурного призначення: для закладів освіти та інших закладів культурного призначення КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» закінчило опалювальний період 27 березня. Завершення опалювального сезону в закладах охорони здоров`я та закладах соціального захисту відбувається  згідно з наданими заявками керівників відповідних закладів (на виконання рішення виконавчого комітету  Вінницької міської ради від 26.03.2020 р. №743 «Про закінчення опалювального сезону 2019-2020 років для закладів освіти, охорони здоров’я, закладів соціального захисту та інших закладів культурного призначення Вінницької міської об’єднаної територіальної громади»).

Загалом опалювальний сезон 2019-2020 рр. проведено на належному рівні. Це зумовлено якісним виконанням усіх запланованих робіт у міжопалювальний період. Підприємство підготувалося на 100%, а саме: було налагоджено всі котельні, центральні теплові пункти, індивідуальні теплові пункти, проведено гідравлічні випробування  теплових мереж, реконструйовано понад 4 км трубопроводів теплових мереж та мереж гарячого водопостачання.

Також підприємство працювало над проблемними питаннями з аварійними мережами, які передали нашому підприємству від ДП «Теплокомуненерго Маяк» з 1 серпня 2018 року, що були на 80% зношені. У минулий міжопалювальний період було здійснено реконструкцію  теплових мереж та гарячого водопостачання від трьох центральних теплових пунктів (ЦТП), завдяки чому вдалося вивести з експлуатації всі  аварійні мережі від даних ЦТП, мінімізувавши аварійні ситуації на даних ділянках.

Під час опалювального періоду 2019-2020 рр. постійно працювали ремонтні бригади (аварійні бригади працювали і вдень, і вночі), оперативно реагуючи на всі звернення. Так, за період з жовтня по квітень було проведено майже 500 ремонтних робіт на мережах, центральних та індивідуальних теплових пунктах. Серед них більш як 200  – ліквідація аварійних ситуацій на мережах.

Загалом під час опалювального сезону КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» повністю забезпечило всіх своїх споживачів якісною послугою з централізованого опалення та гарячого водопостачання.

За опалювальний сезон 2019-2020 рр. відпуск теплової енергії котельнями склав близько  506 тис. Гкал, із них відпуск котельнями, що працюють на біопаливі, становить близько 6 тис. Гкал.

За опалювальний період  до теплопостачального підприємства надходили звернення: в основному щодо проблем у внутрішньобудинкових системах, хоча це зона відповідальності управляючих компаній. Так, питання взаємодії з управляючими компаніями досі залишається відкритим.

Підприємство часто зіштовхується з проблемою, що  більшість управляючих  компаній нехтують своїми обов’язками, спрямовуючі всі проблеми, зокрема ті, що у внутрішньобудинковій системі, на КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго». Хоча теплопостачальне підприємство відповідає лише за стан зовнішніх мереж, а внутрішньобудинкова система  - зона відповідальності управляючих  компаній.   

Звертаємо увагу, що лише самі мешканці будинку укладають договір з управляючою компанією, яка повинна виконувати послуги з санітарно-технічного обслуговування та обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримує на балансі відповідне майно, забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з чинним законодавством (відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги»).

КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» у зв’язку з цим ініціювало проведення періодичних зустрічей з уповноваженими багатоквартирних будинків, аби вони були обізнані в сфері теплопостачання, зокрема, в межах відповідальності підприємства та співвласників будинку і також щоб мали змогу задати всі питання, які турбують їх та співвласників їхнього будинку. Проведення таких зустрічей відновиться після завершення карантину.

Так само відкритим залишається і питання розрахунку споживачів за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Станом на початок квітня борг населення перед КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» сягає 112 мільйонів гривень, не враховуючи нарахувань за березень (у минулому 2019 році даний борг станом на цей час був 110 мільйонів гривень). Потрібно врахувати, що протягом опалювального періоду 2019-2020 рр. були перерахунки нарахувань у бік зменшення за послуги з централізованого опалення (а саме на умовно-змінну частину тарифу) та гарячого водопостачання у зв`язку зі зниженням ціни на газ. Наприклад, нарахування за березень були зменшені на 38,4 і на 34,4 % відповідно. Як показала практика, перерахунки за грудень, січень, лютий  не вплинули на покращення загальної картини розрахунку споживачів – платіжна дисципліна населення не покращилася, вона досі залишається негативною!

Звертаємо увагу, що теплопостачальне підприємство зобов`язане сплачувати за ресурси, необхідні для надання послуг споживачам.  Серед них природний газ, електроенергія, холодна вода, заробітна плата працівникам, які і вдень і вночі працюють, щоб послуга постійно надавалася в домівки вінничан, і це ще далеко не весь перелік ресурсів, необхідних для забезпечення безперебійної роботи підприємства.  Сплата даних ресурсів напряму залежить від своєчасного розрахунку споживачів за послуги!

Підготовка до наступного опалювального сезону: у міжопалювальний період теплопостачальне підприємство докладатиме максимум зусиль, аби мінімізувати ризики на наступний опалювальний сезон 2020-2021 рр.

Загалом у міжопалювальний період планується:

  • реконструкція  теплових мереж протяжністю понад 11,5 км (весь запланований об`єм робіт з реконструкції мереж буде виконано за наявності фінансування),
  • перевірка, поточний ремонт та  підготовка усіх об’єктів:
  • котельні – 44,
  • ЦТП (центральні теплові пункти) – 84,
  • ІТП  (індивідуальні теплові пункти) – 391, 
  • гідравлічні випробування теплових мереж – 177 км.

Підприємство завжди залишається на зв’язку зі своїми споживачами. Зокрема, й під час карантину:

  • (0432)43-34-95 (цілодобово) - у випадку аварійних ситуацій чи інших питань, пов’язаних з отриманням послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання
  • (0432)55-16-51 та (0432)46-03-45 – щодо нарахувань, розрахунків та іншої інформації по Вашому особовому рахунку, подача показників індивідуальних приладів обліку гарячої води (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00)
  • (0432) 50-72-89 - щодо питань, пов’язаних з необхідністю виклику контролера, отримання інформації щодо опломбування приладів обліку  (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00).
  • На період карантину функціонує viber за номером 067 442 48 21. Працює лише в режимі повідомлень. Даним номером можна скористатися, якщо необхідно розпломбувати прилад обліку (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00).
  • http://vmte.vn.ua/contactUs.html  - категорія звернень на офіційному сайті підприємства (відповіді опрацьовуються в робочі дні)
  • Також можете долучатися в друзі до нашого профілю в мережі Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100013783771133. На всі Ваші повідомлення ми надамо відповідь. (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00, всі питання, залишені в неробочий час, опрацьовуються протягом робочого дня).



Переглядів: 8220
Поширень: 0