Для того щоб удосконалити організацію дистанційного навчання в школах, було проведено опитування результати яких доводять, що не всі готові до нового формату навчання.
Перші результати опитування представив освітній омбудсмен Сергій Горбачов під час онлайн - марафону EdCamp 2020, 14 квітня. Опитування проводили з 8 по 13 квітня. Служба освітнього омбудсмена України дізнавалася, як батьки сприймають ситуацію з дистанційним навчанням.
В опитуванні брали участь батьки учнів усіх класів. Понад 40% — представники початкової школи, майже половина — середньої і 9% — випускників.
«Дуже мала частка відгуків із сільської місцевості дотично свідчить, що з якістю інтернету там є великі проблеми», — зауважив Сергій Горбачов.
За результатами опитування виконання завдань дитиною ускладнене тим, що батьки працюють дистанційно на своїй роботі, про це повідомили майже половина опитаних.
Задоволені навчанням дітей під час карантину 25% повністю і 45% частково. Половина опитаних не вважає онлайн навчання альтернативою офлайн освіти.
Повага до вчителів зросла на 25%, однак 19% навпаки погіршили свою думку.
Лише 1% батьків повідомили, що дитина не продовжила навчання під час карантину. 14% зізнаються, що діти навчаються лише частково.
В Державній службі якості освіти України проводили інше опитування. Його результати опублікували на офіційному сайті Державної служби якості освіти України та на офіційній сторінці в мережі Фейсбук.
В цьому опитуванні взяли участь понад 180 тисяч респондентів: 100 тисяч батьків, 40 тисяч учнів, 37 тисяч вчителів та понад 3 тисячі керівників шкіл.
За результатами опитування виявилось, що основною проблемою є мотивація учнів — зазначили 60% батьків. Про відсутність гаджетів повідомили 5%. Більше часу на підготовку до уроку витрачають 46% викладачів.
Учням 9-11 класів подобається вчитися дистанційно, про це заявили 50%. Однак більша частина поскаржилась на брак спілкування з однолітками та вчителями.
79% опитаних вчителів вважають, що для підвищення якості онлайн-навчання потрібно удосконалити методику. 72% директорів освітніх закладів поскаржились на складність у комунікації між вчителем та учнем, 57% вперше зіткнулись із застосуванням технологій онлайн.