Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
За словами очільника Укрзалізниці, вже найближчим часом спеціально для цього поїзда на відстані 500 м від залізничного вокзалу станції Мукачево розпочнеться будівництво окремої посадочної платформи, яка примикатиме до колії стандарту 1435 мм. «Наразі триває погодження проекту будівництва, роботи плануємо розпочати вже найближчими тижнями. Паралельно вже опрацьовуємо питання графіка руху поїзда та встановлення тарифів», – зазначив Євген Кравцов.
Також він повідомив, що крім зведення нової платформи, необхідно впорядкувати близько 40 км євроколії. Усі роботи планується звершити до кінця літа 2018 року. «У перспективі плануємо запровадити пряме залізничне сполучення вузькою колією зі Словаччиною, Чехією та іншими країнами Євросоюзу», - написав Євген Кравцов.
Планується, що поїзд Мукачево – Будапешт долатиме відстань близько 400 км орієнтовно за 6 годин. Його маршрут пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза.
Завдяки поїзду, що курсуватиме євроколією, не потрібно буде витрачати час на заміну колісних пар, а всі прикордонно-митні операції здійснюватимуться на станції Чоп. Місцева влада Мукачево також активно включилася в процес будівництва та приводить до ладу прилеглу до станції територію.
Нагадаємо, під час візиту Євгена Кравцова до Будапешта (Угорщина) залізничники двох країн обговорили питання запровадження нового залізничного сполучення Мукачево – Будапешт, яке передбачає рух пасажирських поїздів євроколією шириною 1435 мм без заміни колісних пар. У ході переговорів сторони досягли домовленостей, що перевезення за маршрутом Мукачево – Чоп – Будапешт здійснюватиметься рухомим складом угорської сторони, оскільки Укрзалізниця не експлуатує пасажирський рухомий склад для колії шириною 1435 мм.