Ми вирішили не робити тривалу перерву і одразу анонсуємо Prof_Talk #2 BTL маркетинг: Нарешті не про digital, який відбудеться 20 серпня о 18:00.
Цього разу будемо говорити про те, що ж робити коли в тебе не великий бізнес та онлайн заходи не приводять клієнтів до тебе, не дають можливості спробувати товар або доторкнутися до нього. Саме час повернутись до традиційних інструментів, але до яких?
Ми вирішили розповісти що таке BTL (маркетингові комунікації). Іноді найпростіші методи приносять крутезний результат, якщо доцільно розподіляти бюджет та вміти ним користуватись Адже BTL маркетинг захоплює клієнтів для компаній там, де вони максимально наближенні до покупки
А як його використовувати, сучасні тренди, чому це актуально, його підводні камені та яким BTL повинен бути - про все це розкажуть наші спікери
Анонсуємо першого спікера - Кристина Симороз (Kristyna Simoroz)
Вона працює в BTL понад 13 років і як ніхто розуміється на цьому. Пройшла всі шляхи від промоутера, до керівника та бренд-менеджера BTL агенції.
Свої промокомпанії Кристині довіряють такі бренди, як UBER, Coca Cola, Dell, Миронівський хлібопродукт, Nivea, Greenfield, Sport life, Камчадал, ОБСЄ та багато інших.
РЕЄСТРАЦІЯ: https://forms.gle/Pp1H7cnchTZ8Zvp66
Реєструйтесь за посиланням, вказуйте в примітках чи хочете відвідати подію на локації та очікуйте на підтвердження вашої участі. Всім іншим учасникам буде надіслано посилання на трансляцію.