Тема: "Чому вас не слухають(ся)"
- Як навчати учасників, щоб вони таки приміняли дані вами знання?
- З чого складається навчальний виступ?
- Як подолати скептично налаштовану аудиторію?
Ми часто доносимо думку, щоб викликати зворотню реакцію аудиторії. Ми хочемо змінити життя слухачів на краще, хочемо щоб вони змінили звички... або хоча б раз зробили як ми сказали...)
Чому вони не слухають(ся)?!
Скоріш за все проблемою є власне це питання. Я б переформулював його. І склав би нові:
1) "А чому вони повинні послухати вас?" - чи маєте ви в очах аудиторії достатній авторитет, володієте знаннями із достовірних джерел, можливо у вас є результати, які зацікавлять аудиторію.
2) "Хто ваша цільова аудиторія?" - початківці, професіонали або люди зовсім далекі від теми семінару. Кожній з них повинен підібратися різний контент:
початківці - жадають фундаментальних знань, які працюють у 99% їх практики;
професіонали - вже знають основи, їм цікаві унікальні кейси (той самий унікальний 1% їх практики);
"нулі" - люди, які не знають або не хочуть знати вашу тему... потребують спочатку мотивації.
3) "Що може заважати їм практикувати отримані знання?" - іноді люди знають "що" і "як" їм робити, але вони мають обмеження до реалізації вашого контенту. Вірний шлях, це одразу давати необхідні інструменти і мотивацію для того, щоб знання перетворювалися у практику.
І це тільки підготовка контенту. А ще потрібно виступ побудувати так, щоб учасники не втомлювалися слухати вас: міняти голос, підходи у подачі матеріалу, як рухатися та багато чого іншого, що ми будемо практикувати на зустрічі Клубу.
Попередня реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/me0i0xz
Вхід: 180 грн., власникам Карти Клубу - 160 грн.

Завантаження галереї ...