Мітап із продуктової аналітики від LetyShops

У Вінниці відбудеться перший безкоштовний мітап із продуктової аналітики від LetyShops.

Світом керує Big Data. А великі дані скеровують аналітики, адже саме вони можуть знаходити та інтерпретувати інсайти, які допомагають бізнесу ефективно розподіляти ресурси та збільшувати прибутки. Покращити власні навички з аналітики та дізнатись, як проводити якісні дослідження, можна буде на мітапі від компанії LetyShops.

Що буде?

У Вінниці відбудеться перший безкоштовний мітап від LetyShops із продуктової аналітики. Провідні фахівці кешбек-сервісу розкажуть про методи розвитку продуктового мислення та поділяться кейсами, як використовувати дані для статистичної перевірки гіпотез в A/B тестуванні.

Хто спікери?

Анатолій Вуєць, Head of Analytics and Customer Experience LetyShops.
Доктор наук, навчався у французькому технічному університеті в Орлеані.

Костянтин Радченко, Product Analyst, керівник команди по роботі з партнерами. Здобувач ступеню кандидата технічних наук, більше 3-х років досвіду в бізнесовій та продуктовій аналітиці.

Олександр Шевченко, Lead Analyst у команді пошуку нових клієнтів.
4 роки досвіду Data та Product-аналітики на лідуючих посадах.

Скільки коштує?

Участь безкоштовна, але потрібна завчасна реєстрація за посиланням:
https://forms.gle/G9tJ6Z6EhCaRGzg66
Кількість місць обмежена.

Вінницька компанія LetyShops — найбільший кешбек-сервіс України, СНД та Іспанії. За 5 років роботи сервіс налагодив співпрацю з понад 2000 інтернет-магазинів та завоював увагу 10 мільйонів користувачів.

Слідкувати за подіями LetyShops можна на сторінці компанії: 
https://www.facebook.com/letyshopspeople/


Переглядів: 3480
Поширень: 1