Реєстрація на Prof_Talks#4:Побачити себе очима клієнта!

Не розслабляємося, не зупиняємося, розвиваємося та навчаємося далі! Клієнти, як їх не любити? Але іноді так важко зрозуміти та перевищити їх очікування. Про що це ми?) А ось - Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта!.

Клієнтський досвід, або ж Customer Experience — це враження клієнта від взаємодії з брендом. Це враження виникає підсвідомо й залежить від безлічі факторів: якості продукту, ідеї реклами, професійності продавців, доступних варіантів оплати чи вчасності доставки.
Компанії намагаються контролювати та вдосконалювати клієнтський досвід, вивчаючи болі, бажання і навіть емоції, які з’являються в клієнтів у різних точках контакту з брендом. Такими точками можуть бути кол-центр, кур’єр, онлайн-магазин, реклама, упаковка і багато інших. 86% споживачів готові платити більше за відмінний клієнтський досвід.

Уявіть, якщо кожен клієнт, якого ви обслужили, став пристрасним адвокатом вашого бренду. Скільки нових клієнтів ви могли б отримати завдяки цьому? Зосереджуючись на створенні найкращих вражень в клієнтів та втіленні бажання своєї команди піти “вище і далі”, у вас є можливість створити адвоката з кожного споживача.

Про все це розкажуть наші спікери:

Перший спікер Наталя Назарчук - професіонал у сфері обслуговування клієнтів та маркетингу, вже більше 15-ти років. Має глибоку експертизу в побудові та оптимізаціі процесів взаємодії з клієнтами в телекомунікаціях (Volia, Vodafone, Vega), фінансово-страховій сфері, Sport Life, ecommerce проектах (Kasta.ua, aquamarket.ua, Isei.ua). Останні декілька років активно займається побудовою ідеального клієнтського досвіду в ecommerce та digital проектах.

Другий спікер Наталя Тоцька - керівник компанії Customer Service (представник британської компанії TLF, лідера з вивчення задоволенності споживачів у Европі). 17 років роботи в маркетингу та маркетингових дослідженнях. Спеціалізується на дослідженнях задоволеності клієнтів, задоволеності співробітників, покращення лояльності, керування клієнтським досвідом. Викладач курсу «Customer Experience» на платформі Executive MBA, Міжнародний Інститут Бізнесу.
Клієнти: Konika Minolta Ukraine, Starlight Media, Amadeus, havas, Viasat, Flagman, This Is Пивбар, Saint Goben, Medical Club (Grace), НЕСТ

Хочешь розмовляти з клієнтами на одній мові, розуміти шо вони хочуть краще за них?) Рєеструйся https://forms.gle/ysRC16gU3HAJBfC26

Проект Prof_Talks for business створений в результаті співробітництва Вінницької міської ради та освітньої платформи P.R.O school
Завдяки підтримці Вінницька міська рада участь у Prof_Talks до кінця року БЕЗКОШТОВНА!


Переглядів: 14830
Поширень: 0