Згідно, інформації наданої топ-менеджментом Компанії, кількість абонентів «Київстар» у 2012 році сягнула близько 26 мільйонів у мобільного зв‘язку і 613 тисяч у широкосмуговому інтернеті.

Компанія у минулому році зробила капітальних інвестицій на більш, як 1,8 млрд.грн. Значна частина цих коштів була направлена на розвиток мобільного бізнесу та підтримання стабільно високої якості послуг оператора. Про це в ході прес-конференції розповів фінансовий директор Компанії Артем Ніц.

Загальний дохід «Київстар» за 2012 виріс на 2% і склав 13,392 млрд. грн при рівні інвестицій в операційну діяльність і розвиток мережі понад 8 млрдгрн та понад 3 млрдгрн податків і зборів, сплачених до бюджету.

Дохід Компанії за минулий рік зріс на 2% і склав 13,392 млрд.грн. Основну частину цієї виручки вже традиційно забезпечив мобільний бізнес, - більше 90% доходу. У той же час найбільші темпи зростання в портфелі бізнесів Компанії продемонстрував широкополосний доступ в Інтернет – зростання склало +74% виручки в порівнянні з попереднім роком.

Позитивні фінансові результати дозволяють компанії вже багато років поспіль залишатися одним із найбільших платників податків України, наповнюючи бюджет держами.

«Київстар» залишається одним з найбільших платників податків України: в 2012 році компанія сплатила до державного бюджету понад 3,4 млрдгрн податків і зборів, – зазначає фінансовий директор Артем Ніц.

Станом на грудень 2012 року, мобільнимзв’язком «Київстар» користувалося 25,96 млн. абонентів, що на 5% більше, ніж у 2011 році. За рікабонентська база «Київстар» збільшилася на 1,183 млн. Найкращірезультати по приросту новихабонентівзафіксовані в 4-му кварталі 2012 року — понад 700 тисячабонентів.

Найбільшим здобутком «Київстару» за 2012 рік стало те, що ми зробили зв\'язок ще більш доступним для українців, - розповідає в. о. директора з маркетингу компанії «Київстар» Віталій Ворожбит. Як зазначив Віталій Ворожбит, середня вартість хвилини знизилась з 9 то 8 коп., а середній рахунок абонента склав близько 40 грн. в місяць.

директор з маркетингу компанії «Київстар» Віталій Ворожбит

Абоненти «Київстару» за минулий рік збільшили споживання послуг. Кількість хвилин, щовико ристовуються клієнтом (MoU), збільшилося на 6%, до 493 хвилин, а споживання послуг мобільного інтернету зросла на 28%.

Також абоненти «Київстару» збільшили споживання послугміжнародногороумінгу. Так, на територіїРосіїклієнти «Київстар» здійснили на 88% більшедзвінків, ніж у 2011 році. Загальнакількістьхвилин, використаних в міжнародномуроумінгу, збільшилася на 178%.

Досягаючи фінансових висот Компанія не забуває системно реалізовувати низку соціальних та благодійних програм на підтримку дітей-сиріт та дітей з особливими потребами, підтримує самотніх стареньких. За свою 15 –річну історію «Київстар» інвестував у благодійні та соціальні проекти 200 млн. грн. Зокрема у 2012 році сума інвестицій Компанії в культуру безпечного використання інтернету становила 2 млн грн.
 



Переглядів: 4776
Поширень: 0