Платежі від фізичних осіб приймаються в режимі реального часу, а в терміналах самообслуговування банку чи Приват24 цiлодобово. Незабаром аналогічний сервіс буде реалізовано і для юридичних споживачів.
«Щомісяця контролер приносить Вам рахунок за надані комунальні послуги. Для того, щоб його оплатити, Ви можете підійти у відділення ПриватБанку, – говорить керівник Бізнесу масових платежів Вінницької філії ПриватБанку Алла Яськова. – В терміналі самообслуговування без комісій та черг ви зможете провести оплату. Також є можливість сплатити через Приват24, навіть не виходячи з дому».
Задля зручності клієнтів ПриватБанк пропонує регулярний платіж, який щомісяця списує кошти з рахунку споживача за спожиту електроенергію, газ, утримання будинку, водопостачання, опалення, водовідведеня та вивезення ТПВ. Щоб скористатися цією послугою, треба написати заяву в найближчому відділення ПриватБанку або налаштувати самостійно за допомогою Приват24 на вашому комп’ютері чи смартфоні.
«У нас 40 тис. клієнтів із загальної кількості 360 тис. всіх клієнтів банку платять комунальні послуги і інші платежі через регулярний платіж. Це 47 тис. платежів щомісячно і кожного місяця в середньому 2000 клієнтів стають користувачами цієї зручної послуги - "Регулярний платіж" від Приватбанку» - повідомляє прес-служба банку.
Сплата комунальних платежів- відео-інструкція
Вінницька філія ПриватБанку обслуговує білше 557 000 рахунків індивідуальних клієнтів, 7 600 корпоративних клієнтів.
У Вінницькій області працює 107 відділень, 223 банкомата, 283 термінала самообслуговування.