Більшість вінничан, які скористатись страховим полісом добровільного медичного страхування страхової компанії «МІСТО», навіть чути не хочуть про якісь інші умови медичного обслуговування. Особливо,коли зібрали докупи всі чеки з аптек та медичних центрів за минулий рік.
Працівниця «Вінницяоблводоканалу» Любов Бабич переконалась у доцільності медичного страхування на власному досвіді.
- Так сталось, що у мене на тілі з’явився якийсь дивний висип, - розповідає Любов Дмитрівна. – Я одразу ж звернулась до лікаря-координатора страхової компанії, який оглянувши мене поставив діагноз та виписав лікування. І вже через пару днів я була здорова, не витративши жодної копійки із сімейного бюджету.Я була приємно вражена тим, як налагоджена робота у страховій компанії «МІСТО»: наскільки все оперативно, скоординовано і чітко. А порівняти ми ж то маємо з чим. Я і своєму чоловікові теж оформила повну медичну страховку. Він у мене чотири роки тому отримав виробничу травму, нещадно почав почувати себе недобре. Прийшли до лікаря-координатора, взяли направлення у найсучасніший муніципальний діагностичний центр, без черги – по запису, безкоштовно - за все платила страхова компанія «Місто», пройшли діагностику та отримали лікування. Я вже скільки буду жити, стільки буду оформляти медичну страховку.
Ось вже другий рік поспіль Керівництво «Вінницяводоканалу» страховує своїх працівників у муніципальній страховій компанії «МІСТО». Колектив задоволений послугами і умовами страхування.
Начальник відділу автоматизованих систем керування виробництвом підприємства Сергій Скальський теж отримав виплати по медичному страхуванню від «МІСТА».
- Я тепер постійно оформлятиму страховку, - каже Сергій Віталійович, - поки не користувався даного виду послугами, поки не торкнулося це мене особисто, навіть уявити не міг, наскільки це зручно, швидко і якісно. Однозначно майбутнє за медичним страхування. По-перше, посилюється відповідальність страхової компанії, як перед клієнтом, так і перед медичними закладами. По-друге, якщо говорити про колективне страхування, здешевлюється вартість поліса. По-третє, не потрібно оббивати пороги, стоячи у довгих черга до лікарів. І ще – перебуваючи на лікарняному я був дуже здивований тим, що ліки мені привозили додому.
Для страхової компанії «МІСТО» клієнти та їх задоволення від роботи страхового партнера головна цінність. При цьому, найсуттєвішими принципами, яких дотримується «МІСТО», є виконання взятих на себе зобов\'язань, оперативність відшкодувань, високий рівень сервісу, що, звичайно ж, впливає на ставлення клієнтів до страховика.
За обліковими даними Страхова компанія «МІСТО» протягом 2012 року уклала 23 798 договори страхування. Компанія, як лідер медичного страхування у регіоні, готова поділитися успішним досвідом реалізації цієї важливої і конче необхідної послуги для жителів Вінничини.У першому кварталі 2013 року було проведено 1,4 мільйони страхових виплат за договорами медичного страхування.
Базова вартість колективної медичної страховки становить всього лише 80 гривень на місяць для однієї особи.Адміністрації чи профспілковіорганізації підприємств, виявляючи піклування про своїх працівників, можуть повністю або частково оплатити страхування. Доречі, «Вінницяводоканал» так і чинить. Керівництво підприємства одне з перших зрозуміло, що це його внесок у реформування медицини на Вінниччині. За цим майбутнє. Вже близький той час, коли будь-яка людина, проводячи переговори про працевлаштування, одним з перших буде задавати питання –Чи надається підприємством медичне страхування працівникам? Адміністрації підприємств повинні бути готовими до таких запитань, бо переваги будуть віддаватися тим роботодавцям,які забезпечують безпеку своїх працівників у соціальній сфері.
Клієнтистрахової компанії «МІСТО» є індикатором якості роботи страхової компанії. Навряд чи, людина, яка отримала негативний досвід роботи зі страховиком, знову прийде і довірить йому свій захист. Тому, «МІСТО» створює всі умови для задоволення потреб клієнтів.Більшість нових, випадкових клієнтів після першого досвіду співпраці перетворюються у постійних клієнтів страхової компанії «Місто».
- Усі члени моєї сім’ї мають поліси добровільного медичного страхування від «МІСТА», - розповідає Валентина Цвик, - крім того, що компанія добросовісно і якісно виконує свої зобов’язання, там працюють привітні і доброзичливі люди – завжди йдуть на зустріч, дослухаються, радять, як краще зробити, допомагають. Я розумію, що це їхня робота, але в наш час дуже бракує людяності і доброзичливості. Таких людей, які працюють в СК «МІСТО» я не зустрічала в жодній інстанції.
Варто зайти в головний офіс Страхової компанії «Місто» як одразу вражає, які гарні, симпатичні, чемні і красиві жінки і дівчата там працюють.
- Це наше кредо, – каже Голова правління «Страхової компанії «Місто» Олексій Поплавський, – бо ми переконані, що хороший бізнес здатні робити лише красиві люди.
Задоволена послугами страхової компанії «МІСТО» і Наталія Пандик, яка працює слюсарем на «Вінницяоблводоканал». Вона теж свого часу скористалась страховим медичним полісом. Має страховий поліс і її чоловік.
- Добре, що ми нарешті починаємо розуміти і переконуватись в тому, що майбутнє дійсно за страховою медициною. Головне, щоб страхові компанії йшли на зустріч своїм клієнтам так, як це робить страхова компанія «Місто».
З метою підвищення ефективності обслуговування застрахованих осіб страхова компанія «Місто» запровадила систему оцінки якості, яка передбачає участь незалежних експертів і зворотний зв’язок із клієнтами.
Поточний контроль відбувається впродовж лікування по телефону або при особистій участі працівника страхової компанії. Після одужання пацієнтів проводиться їх анкетування для визначення рівня задоволеності обслуговуванням у лікувальних та аптечних закладах міста Вінниці. Протягом травня поточного року у анкетуванні взяли участь 69 осіб, застрахованих за програмами добровільного медичного страхування. Отримано наступні результати:
Запитання
|
%задоволенення
|
|
так
|
ні
|
|
Чивитрачали Ви кошти під час лікування за мед.послуги?
|
97,1
|
2,9
|
Чикупували Ви під час лікуваннямедикаменти?
|
94,44
|
5,56
|
Чи давали Ви під час лікуваннягроші мед працівникам?
|
97,1
|
2,9
|
Ви отримувалимедичніпослугисвоєчасно?
|
100
|
0
|
ЧидовгоВи чекали у черзі?
|
94,44
|
5,56
|
Чи комфортно Вам булоотримуватимедичніпослуги?
|
100
|
0
|
Чизадоволені Ви обсягоммедичнихпослугякіотримали?
|
98,55
|
1,45
|
Чизадоволені Ви обсягоммедичнногозабезпечення?
|
100
|
0
|
Чизадоволені Ви ставленням до Вас персоналу страховоїкомпанії?
|
100
|
0
|
Чизадоволені Ви ставленням до Вас персоналу лікувального закладу?
|
100
|
0
|
Чизадоволені Ви ставленням до Вас персоналу аптеки?
|
100
|
0
|
Загалом оцінка обслуговування клієнтів Страхової компанії «Місто» згідно проведеного моніторингу за травень 2013 року складає 9, 48 бали із 10 можливих. Досить високий показник, але ще є над чим працювати, адже невдоволення складає 0,52 бали.
Головні причини невдоволеності клієнтів пов’язані із потребою додаткової купівлі медикаментів, які потрапили до виключень згідно договору, вимагання в лікарнях оплати благодійних внесків, наявність черг до сімейних лікарів при потребі оформлення лікарняних листів.