Мета конкурсу - пропаганда досягнень, ролі та місця малого та середнього бізнесу, а також великих підприємств, в соціально-економічному розвитку області, популяризація досягнень підприємницької діяльності, сприяння формуванню регіональних пріоритетів виробництва товарів та послуг.
Особлива риса цього проекту – це те, що тут немає переможених. Адже найкращі мають бути відомі та відзначені за свої досягнення.
А ті, що лише розпочали власну справу — підтримані.
Центр вивчення англійської мови “FLASH” вже два роки поспіль бере участь у конкурсі брендів і цього року здобув довгоочікувану номінацію “ЯКІСТЬ”.
Саме так — якість! Адже вже 7 років поспіль центр працює на ринку освітніх послуг і щороку удосконалює свої стандарти якості! Дякуємо за визнання і довіру!!!