Як повідомив творець цього унікального банкомата, керівник Центру електронного бізнесу ПриватБанку Олександр Вітязь, перший topless-банкомат уже прибув в американський Сан-Хосе та готовий до світової прем’єри.
Технологія безконтактних банкоматів, що працюють під управлінням ОС Android і дозволяють отримувати готівку за допомогою мобільного телефону, була представлена ПриватБанком у листопаді 2013 року на конференції «Гроші майбутнього» у Москві. Принципово нові для світового ринку безконтактні пристрої дозволяють значно скоротити собівартість виробництва та витрати банків на розширення банкоматної мережі.
«Ми зробили topless-банкомат, безжально відрізавши від звичайного банкомата абсолютно непотрібну верхню частину, – сказав Олександр Вітязь. – У кожного клієнта тепер є свій персональний дисплей, ридер і клавіатура – смартфон. Нове покоління банкоматів набагато дешевше за звичайні як у виробництві, так і обслуговуванні, абсолютно безпечні з точки зору скімінгу та виконують одне завдання – видають клієнтам готівку».
Новий банкомат від ПриватБанку не має звичного дисплея з кнопками, а оснащений NFC-ридером. Всередині «чорного ящика», як назвали новий пристрій його виробники, установлено сейф першого класу захисту та необхідний мінімум електроніки. Перші безконтактні банкомати встановлено в офісах ПриватБанку, а в першому півріччі 2014 року банк готовий почати промислові поставки революційних банкоматів власної розробки.
ПриватБанк є одним із найбільш високотехнологічних світових банків. У числі технологій, що були впроваджені ПриватБанком вперше в світі: «SMS-банкінг» (1999), ОТР-паролі через SMS (2000), Р2Р-перекази між картками (2003), «Електронна решта» (2009), «Онлайн-інкасація» (2010) та інші. ПриватБанк став одним із перших банків, що впровадив технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. За допомогою QR клієнти ПриватБанку можуть увійти в свій акаунт Інтернет-банку, зняти готівку через банкомати, заправити автомобіль на АЗС, а також зробити та оплатити замовлення в мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через Інтернет і мобільні додатки.