Вслід за кількісними показниками, ПАТ «СК «МІСТО» прискіпливо ставиться до якісних показників роботи, насамперед: задоволення потреб клієнтапри медичному страхуванні.

Відповідно до аналізу 1483 анкет, заповнених клієнтами в першому кварталі 2014 року маємо 90% клієнтів повністю задоволених нашими послугами. Найпоширенішими є нарікання на:

  • не уважність медперсоналу;
  • незабезпечення гомеопатичними препарати, БАДами;
  • оплату обстежень, передбачених договором страхуванням власними коштами (УЗД, кардіомонітор, МРТ)

З усіма незадоволеними проведено телефонні розмови або зустрічі та врегульовані питання. По окремим випадкам надіслано інформацію у Департамент охорони здоров’я Вінницької міської ради для усунення недоліків в медичному обслуговуванні.



Переглядів: 3892
Поширень: 0