Вслід за кількісними показниками, ПАТ «СК «МІСТО» прискіпливо ставиться до якісних показників роботи, насамперед: задоволення потреб клієнтапри медичному страхуванні.
Відповідно до аналізу 1483 анкет, заповнених клієнтами в першому кварталі 2014 року маємо 90% клієнтів повністю задоволених нашими послугами. Найпоширенішими є нарікання на:
- не уважність медперсоналу;
- незабезпечення гомеопатичними препарати, БАДами;
- оплату обстежень, передбачених договором страхуванням власними коштами (УЗД, кардіомонітор, МРТ)
З усіма незадоволеними проведено телефонні розмови або зустрічі та врегульовані питання. По окремим випадкам надіслано інформацію у Департамент охорони здоров’я Вінницької міської ради для усунення недоліків в медичному обслуговуванні.