Уже кілька тижнів у Вінниці працює унікальне відділення ПриватБанку по вул. Київській, 31. Унікальність його в тому, що швидкість створення такого відділення складає всього 20 днів.
- Це формат відкритості, прозорості і чесності у відношеннях з нашими клієнтами, - говорить Євгенія Стойко, заступник директора з розвитку Вінницької філії ПриватБанку. - Технологія передбачає відкриття відділення у будь-якій точці, де ми хочемо обслуговувати клієнтів. І при цьому не призупиняться робота відділення.
Модульність, мобільність і трансформація - саме ці три фактори закладені в основу проекту. Його задача - створення модульного відділення, яке дозволить організувуати швидкий монтаж усіх елементів дизайна з урахуванням нового планування. В результаті отримали просторе приміщення із зоною планшетных продаж, зоною самообслуговування, касовою зоною з окремим вікном та зоною конфіденційності.
Також був використаний нестандартный комплект обладнення - столи, конструкція, яких передбачає облаштування планшета, а декоративні перегородки дозволяють зонувати простір.
- Ми перейшли на планшетне обслуговування клієнтів, аби навчити їх самостійно здійснювати усі операції і не чекати в черзі, - продовжує Євгенія Стойко.
Клієнти ПриватБанку по вул.Київській, 31 вже оцінили переваги віддлення.
- Наші відвідувачі були просто приголомшені,- ділиться враженнями Віта Цвігун, керівник відділення “Київське-1”, - адже вони бачили, що приміщення не закривалось на ремонт і в той самий час - така зміна інтер’єру. Ми справді робили реконструкцію без відриву від нашої роботи. Але наші клієнти легко знайомляться із новим форматом. Тому, думаю, що модульність відділення, його просторість та легкість у інтер’єрі допоможуть зробити простішим обслуговування, дозволять надавати нашим клієнтам послуги більш швидко і якісно.
Вінниця стала 8-м містом в Україні, де запроваджено пілотний проект з відкриття модульного відділення ПриватБанку.
- Ми отримали великий досвід при роботі з планшетами в нових умовах, - додає Таіса Костюк, ведучий спеціаліст по обслуговуванню VIP-клієнтів відділення “Київське-1”. - І дуже задоволені, що наше відділення потрапило в цей експеримент. Наші відвідувачі кажуть, що відділення дуже зручне і комфортне, звідси не хочеться йти, сюди хочеться повертатися.
Колектив пишається участю свого відділення у пілотному проекті та можливістю бути першим “модульним” відділенням ПриватБанку, що відкрило свої двері для клієнтів на Вінниччині.
Нагадаємо, що для своїх клієнтів ПриватБанк розробив унікальну систему обслуговування, що дозволяє здійснювати банківські операції, не виходячи з дому чи офісу - Приват24. Як користуватися цим додатком клієнти можуть навчитися безпосередньо у відділеннях банку, адже завдяки планшетному обслуговування та сучасному формату відділень співробітник може не лише сісти поряд з клієнтом і продемонструвати як здійснюється та чи інша операція через Приват24, а й обов\'язково допоможе здійснити навчальну операцію, наприклад, поповнити картку чи рахунок.
Довідка:
Технологія створення “модульного” відділення була відпрацьована на базі Дніпропетровського регіонального управління ПриватБанку у рамках пілотного проекту у два етапи: редизайн відділення, повне облаштування і комплектація всіма елементами оформлення; демонтаж всього обладнання, перестановка робочих зон, враховуючи броньований касовий вузол, і монтаж обладнання на новому місці. Експеримент продемонстрував високу ефективність технічних рішень, підтвердив заявлений термін реалізації, а найголовніше - отримав позитивні відгуки з боку клієнтів банку. Проект “модульних” відділень уже сьогодні втілюється у кожному регіональному управлінні ПриватБанку.