Близько сотні учасників спільно працювали над ідеями, які допомогли б Вінниці стати «розумним містом». Компанія «Київстар» виcтупила партнером цього хакатону та продемонструвала на прикладі інноваційного сервісу MobileID, як можна спростити доступ до держаних сервісів, а відтак і зменшити час та витрати на отримання різних адміністративних послуг.  

ІТ-спеціалісти та громадські діячі з різних куточків України протягом двох днів працювали над інноваційними програмними розробками, які покликані полегшити життя міста, щоб згодом поділитися найкращими практиками з іншими мегаполісами. В результаті наполегливої роботи 13 команд організатори хакатону відібрали 5 найцікавіших проектів*, які планують втілити в життя спільно із місцевою владою.

«Вінниця – місто, яке постійно цікавиться новинками у сфері сучасних інформаційних технологій. Для самих вінничан давно не є новиною «електронна черга» в «прозорих офісах», можливість оплатити комунальні послуги через інтернет, скористатись електронним калькулятором субсидій та багато іншого. Водночас є багато питань, які ще потрібно вирішувати. Тому ми зібрали різних фахівців у сфері програмного забезпечення, бізнесу, влади, щоб інтенсивно попрацювати над smart-рішеннями, що нестимуть реальну користь городянам», – розповідає Олександр Краковецький, організатор хакатону «Вінниця – розумне місто».

Київстар підтримав хакатон «Вінниця – розумне місто» та продемонстрував городянам технологію Mobile ID  Близько сотні учасників спільно працювали над ідеями, які допомогли б Вінниці стати «розумним містом». Компанія «Київстар» виcтупила партнером цього хакатону та продемонструвала на прикладі інноваційного сервісу Mobile ID, як можна спростити доступ до держаних сервісів, а відтак і зменшити час та витрати на отримання різних адміністративних послуг.   ІТ-спеціалісти та громадські діячі з різних куточків України протягом двох днів працювали над інноваційними програмними розробками, які покликані полегшити життя міста, щоб згодом поділитися найкращими практиками з іншими мегаполісами. В результаті наполегливої роботи 13 команд організатори хакатону відібрали 5 найцікавіших проектів*, які планують втілити в життя спільно із місцевою владою.  «Вінниця – місто, яке постійно цікавиться новинками у сфері сучасних інформаційних технологій. Для самих вінничан давно не є новиною «електронна черга» в «прозорих офісах», можливість оплатити комунальні послуги через інтернет, скористатись електронним калькулятором субсидій та багато іншого. Водночас є багато питань, які ще потрібно вирішувати. Тому ми зібрали різних фахівців у сфері програмного забезпечення, бізнесу, влади, щоб інтенсивно попрацювати над smart-рішеннями, що нестимуть реальну користь городянам», – розповідає Олександр Краковецький, організатор хакатону «Вінниця – розумне місто».  Підтримуючи інноваційні рішення, компанія «Київстар» зі свого боку готує впровадження високотехнологічного стандарту Mobile ID – технології захищеної ідентифікації та електронного підпису через телефон.  «Ми працюємо над впровадженням інноваційної технології Mobile ID в Україні. Саме за допомогою цього стандарту будь-яку довідку можна буде отримати онлайн, а не вистоюючи у довгих чергах. Партнерську угоду із постачальником можна буде укласти за допомогою електронного підпису і навіть можна буде в майбутньому проголосувати не виходячи з дому. Водночас запровадження Mobile ID на рівні всієї країни допоможе зекономити держбюджет та знизить вартість адміністративних послуг, сприятиме викоріненню посередницьких ланок та корупційної складової», – зазначає Андрій Піший, керівник напрямку ІТ-трансформації компанії «Київстар». Технологія Mobile ID стала ще більш актуальною із запровадженням в країні швидкісного  мобільного інтернету 3G. Саме цей стандарт нового покоління зв’язку дає можливість розвивати нові сервіси, які допоможуть у побудові міст із «розумною» інфраструктурою.  Довідка про Київстар Київстар – український оператор телекомунікацій, надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 3G. Послугами оператора користуються понад 26 млн клієнтів мобільного зв’язку і близько 820 тис. клієнтів фіксованого інтернету. Акціонери Київстар – міжнародна група VimpelCom Ltd. (офіс у Нідерландах), акції якої знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі (NASDAQ), Нью-Йорк. Київстар є провідною компанією телеком-ринку України, лідером за кількістю клієнтів, якістю зв’язку та розвитком нових технологій. Мережа GSM компанії охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж. Волоконно-оптична мережа Київстар для швидкісної передачі даних має загальну довжину понад 47 тисяч кілометрів і ємність зовнішніх каналів понад 620 Гбіт/с.  Київстар понад 17 років працює в Україні і є найбільшим платником податків, а також одним з найкращих роботодавців і соціально відповідальною компанією. За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua    *Відібрані проекти:  1.	Smart Queue Сервіс для автоматизації черг у центрах обслуговування клієнтів та інших державних закладах. 2.	Fantastic Four «А щоб знав!»  Центр нотифікацій для розсилки населенню повідомлень про деякі події, наприклад, про зміни у розкладі роботи міського транспорту, аварії тощо. 3.	Digital Makers “A/B Location” & VMP “Smart Transport Search” Дві команди, що вирішують проблеми моніторингу та візуалізації розкладу транспорту в реальному часі. 4.	Ecosoft «Чисте місто» Набір сервісів для моніторингу екологічної ситуації в місті, прогнозування рівня забрудненості на базі набору критеріїв. 5.	Хекслаб “Ask&Go”. Сервіс питань і відповідей для комунікації з представниками міської влади.

Підтримуючи інноваційні рішення, компанія «Київстар» зі свого боку готує впровадження високотехнологічного стандарту Mobile ID – технології захищеної ідентифікації та електронного підпису через телефон.

«Ми працюємо над впровадженням інноваційної технології Mobile ID в Україні. Саме за допомогою цього стандарту будь-яку довідку можна буде отримати онлайн, а не вистоюючи у довгих чергах. Партнерську угоду із постачальником можна буде укласти за допомогою електронного підпису і навіть можна буде в майбутньому проголосувати не виходячи з дому. Водночас запровадження Mobile ID на рівні всієї країни допоможе зекономити держбюджет та знизить вартість адміністративних послуг, сприятиме викоріненню посередницьких ланок та корупційної складової», – зазначає Андрій Піший, керівник напрямку ІТ-трансформації компанії «Київстар».

Технологія Mobile ID стала ще більш актуальною із запровадженням в країні швидкісного  мобільного інтернету 3G. Саме цей стандарт нового покоління зв’язку дає можливість розвивати нові сервіси, які допоможуть у побудові міст із «розумною» інфраструктурою.

*Відібрані проекти: 

  1. Smart Queue

Сервіс для автоматизації черг у центрах обслуговування клієнтів та інших державних закладах.

  1. Fantastic Four «А щоб знав!»

Центр нотифікацій для розсилки населенню повідомлень про деякі події, наприклад, про зміни у розкладі роботи міського транспорту, аварії тощо.

  1. Digital Makers “A/B Location” & VMP “Smart Transport Search”

Дві команди, що вирішують проблеми моніторингу та візуалізації розкладу транспорту в реальному часі.

  1. Ecosoft «Чисте місто»

Набір сервісів для моніторингу екологічної ситуації в місті, прогнозування рівня забрудненості на базі набору критеріїв.

  1. Хекслаб “Ask&Go”.

Сервіс питань і відповідей для комунікації з представниками міської влади.



Переглядів: 3767
Поширень: 0