Клієнти з інвалідністю можуть повноцінно обслуговуватися не тільки у відділеннях Вінницької філії ПриватБанку, але й і вдома. Відділення ПриватБанку на Вінниччині достатньо зручні для клієнтів з обмеженими можливостями, є комфортні зони очікування всередині приміщення - з широкими проїздами і зручними сидіннями. З 83 відділень банку 28 обладнані пандусами, 24 - кнопками для виклику співробітників. Усі спеціалісти відділеннь оснащені планшетами та можуть підійти до інваліда, який на колясці, навіть на вулиці.
Також у ПриватБанку діє послуга замовлення карти додому. Заявку на доставку нової або заміну старої карти для виплат може подати сам клієнт або його родич через дзвінок у контактний центр 3700 (безкоштовно зі свого мобільного). Необхідно повідомити ІПН клієнта, якому необхідна доставка, адресу та контактний телефон. Співробітник банку зв'яжеться з клієнтом і доставить карту в зручний для нього час.
За допомогою Приват24 можна поповнювати картки, мобільний телефон, переводити кошти з картки на картку, оплачувати рахунки, купувати квитки через Інтернет і виконувати інші банківські операції, не відвідуючи відділення.
Крім того, надавши довідку з Медико-соціальної експертної комісії (МСЕК), клієнт з обмеженими можливостями стає учасником акції та отримує 50 грн на свою картку.
Соціальна політика ПриватБанку спрямована на те, щоб люди не відчували себе неповносправними, навіть якщо вони обмежені в якихось своїх можливостях.