У контакт-центрі ПАТ «Вінницягаз» запрацювала нова послуга - дізнатися про стан особового рахунку за газ відтепер можна за допомогою голосового меню, не очікуючи відповіді оператора.
У жовтні цього року у Контакт-центрі ПАТ «Вінницягаз» було запроваджено новий сервіс – можливість дізнатися про нарахування за спожитий газ, наявність чи відсутність заборгованості за одним із номерів контакт-центру (0432) 509-104. Для цього лише потрібно знати номер особового рахунку (10 цифр) і мати можливість здійснити дзвінок із кнопкового телефону. Слідуючи вказівкам в автоматичному режимі, споживач підтверджує, що бажає прослухати інформацію у тоновому режимі, обирає мову спілкування і натискає цифру «3». Далі вводить номер особового рахунку і миттєво отримує інформацію про його поточний стан.
«Така послуга була запроваджена, в першу чергу, для комфорту наших споживачів. Відтепер дізнатися про нарахування за спожитий газ, наявність чи відсутність заборгованості споживач може будь-яким зручним для нього способом: зателефонувавши до Контакт-центру за телефонами (0432) 509-104, 605-304, звернувшись до оператора ПАТ «Вінницягаз» під час особистого прийому, за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua. або ж прослухавши голосове меню за номером 509-104», - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Вінницягаз» Алла Гнатюк.
УВАГА! Перед тим, як вводити номер особового рахунку з метою дізнатися про його поточний стан, переконайтеся у правильності даних! ПАТ «Вінницягаз» нагадує, що особовий рахунок споживачів природного газу містить 10 цифр!