35 трамваїв уже обладнані системами доступу до Інтернету. Найближчим часом Wi-Fi з\'явиться і у решті вагонів — усього таких буде 90.
Решта нововведень, запланованих для модернізації парку ТТУ, у т.ч. й додаткове трамвайне кільце між вул. Келецькою і Барським шосе, потребує підтримки не тільки області, а й держави, зазначає міський голова:
- Спільно з губернатором ми відправили пропозицію на Київ. Якщо рішення отримаємо у цьому році — зможемо продовжити роботу. Так, щоб завершити необхідне закільцювання, потрібні близько 70 млн. грн., - зазначає Володимир Гройсман.
Якщо нинішніми трамваями переважна більшість городян задоволена, залишається серйозна проблема тролейбусного парку, який теж потребує оновлення.
Вартість одного тролейбусу — 2,2 млн. грн. В ідеалі у Вінниці їх треба замінити цілу сотню. Виходить цифра, непід\'ємна для міського і обласного бюджетів, - продовжує міський голова. - Зате ми уже зараз можемо самостійно оновлювати те, що маємо.
У середині травня ТТУ проведе модернізацію першого зразка, який буде взято за стандарт — заплановано вирішити проблеми з опаленням у транспорті, енергозбереженням, дверними ущільнювачами й ін.
- Майбутнє — за електротранспортом, - переконаний губернатор Микола Джига. - Прийде час, коли ми змушені будемо обмежити автомобільний рух, який створює проблеми для екології. Нинішня транспортна реформа дала можливість збільшити надходження до міського бюджету приблизно до 78 тисяч гривень на добу. Це стратегічне питання виводу економіки із тіні. Так само слід робити й у області, адже є дуже багато скарг від громадян на те, що прибуткові маршрути завантажені транспортом, а на решті шляхах автобуси відсутні, і виходить диспропорція.
Довідка:
У ТТУ сьогодні працюють 1740 чоловік. Підприємство обслуговує 29 маршрутів: п\'ять трамвайних, 14 тролейбусних, дев\'ять автобусних. Парк рухомого складу включає: 150 трамвайних вагонів, 133 тролейбуси, 12 автобусів.