Про це повідомляє прес-служба ДПС у Вінницькій області.

Загалом станом на 14 січня 2013 року послугами регіональних представництв Акредитованого Центру сертифікації ключів ІДД ДПС України на Вінниччині скористались 2789 платників податків, у т.ч. 785 юридичних осіб та 2004 підприємців і простих громадян.

Усі вони разом із сертифікатом власника електронного ключа отримали, наприклад, можливість надавати податкову звітність або декларувати доходи без особистого спілкування з податковим інспектором.

Додамо, для звітування в електронній формі платнику податків необхідно укласти договір “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією. Його можна підписати в електронному вигляді. Для цього слід завантажити з рубрики офіційного інформаційного ресурсу www.cskidd.gov.ua «Програмне забезпечення/ Програмне забезпечення для звітності» інсталяційний пакет програмного забезпечення «ДПС Захист звітності». Після встановлення та налаштування якого в меню “Договори та заяви” потрібно обрати відповідний варіант Договору. Договір підписується особистими ключами посадових осіб або фізичної особи – підприємця та відправляється до ДПС. Для уточнення реквізитів, необхідних для заповнення відповідних полів договору “Про визнання електронних документів”, можна звернутись в податкову інспекцію за місцем реєстрації.

Звертаємо увагу, що договір “Про визнання електронних документів” та централізована подача звітності засобами телекомунікаційного зв’язку здійснюється на електронну адресу [email protected]. У спеціальному програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» зазначена адреса прописана за замовчуванням.



Переглядів: 3462
Поширень: 0