Про це інформує перший заступник начальника ГУ Міндоходів у Вінницькій області Володимир Ліщенко.
Така сучасна електронна форма обліку та звітування, насамперед, дозволяє суб’єктам господарювання мінімізувати витрати часу та коштів на паперову тяганину. Адже дає змогу здійснювати передачу електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО до підрозділів Міндоходів дротовими та бездротовими каналами зв’язку, обмеживши особисте спілкування з контролюючими органами.
Серед іншого Володимир Ліщенко зазначає, що наразі найбільш активними у переході до електронного документообігу є суб’єкти господарської діяльності, що перебувають на обліку у Вінницькій ОДПІ. На 1 серпня їхня кількість сягає 1074. Це – понад 36% від усіх реєстраторів розрахункових операцій Вінниччини, приєднаних до системи обліку даних РРО Міндоходів України.
Загалом на Вінниччині обліковується 3208 суб’єктів господарювання, котрі у своїй бізнесовій діяльності використовують 6400 реєстраторів розрахункових операцій. Відтак, незважаючи на те, що адаптаційний період, відведений на впровадження дистанційного моніторингу касових операцій подовжено до 1 січня 2014 р., Володимир Ліщенко радить вінницьким власникам РРО не відкладати процес осучаснення на останні дні.
Ми ж нагадаємо, що наказом Міністерства доходів і зборів України від 26.04.13 №82 затверджено новий Державний реєстр РРО з переліком сучасних моделей РРО з вбудованими модемами або в комплекті з модемами, які дозволені до використання у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Детальну інформацію з цього питання можна отримати тут.