Під час відвідування Центру обслуговування при Вінницькій ОДПІ начальник Головного управління Міндоходів у Вінницької області Геннадій Федик спільно з комісією перевірив скриньку заяв, скарг та пропозицій.
Зокрема, в одному з повідомлень, залишених у скриньці, містився схвальний відгук стосовно подовження терміну дії електронного ключа до 2-х років та пропозиція пролонгувати цей термін до 3-х років або на значно довший період. Також керівник зазначав, що високий рівень обслуговування в Центрах – це принципова позиція управління, і він триматиме на особистому контролі все, що там відбувається.
Подібні скриньки знаходяться у всіх 17-ти Центрах обслуговування Вінницької області. Кожного тижня їх відкривають і спеціальна комісія реагує на звернення громадян.
Начальник відомства з’ясував у консультантів-модераторів, на які питання доводиться найчастіше відповідати, та що цікавить людей. Також Геннадій Федик поспілкувався з платниками у приміщення ЦОПу, запитав, наскільки швидко проходить обслуговування, чи не має великих черг, чи достатній рівень консультаційних та інформаційних послуг. Загалом люди задоволені: подавати звітність стало набагато легше і швидше ніж раніше, можна отримати необхідні довідки, документи. Тільки зауважили, що сьогодні видача електронного ключа в Акредитованому центрі сертифікації ключів при Вінницькій ОДПІ займає багато часу. Однією з причин стало значне збільшення кількості бажаючих отримати безкоштовний ключ.
За результатами відвідування Центру обслуговування при Вінницькій ОДПІ, Геннадій Федик дав ряд доручень, зокрема стосовно максимального поліпшення обслуговування громадян, які бажають отримати безкоштовні ключі.
Нагадаємо ЦОП при Вінницькій ОДПІ відкрили у травні 2012 року. Він обслуговує платників м. Вінниця, та Вінницького району. З початку грудня 2013 року працівники центру надали 24, 1 тис. послуг, з них 5,4 – адміністративних. Найбільшою популярністю користувались: видача облікової картки платника – 12,6 тис.; свідоцтва платника єдиного податку – 2, 6 тис.; довідок по подану декларацію – 9,6 тис.; послуг стосовно ліцензування продажу алкогольних напоїв – 3,8 тис. та 3,4 тис. тютюнових виробів.