Начальник ГУ Міндоходів у Вінницькій області Геннадій Федик зазначає: „Така ідея виникла не випадково. Студентство нашої області досить активно бере участь в заходах Головного управління Міндоходів, спрямованих на виховання культури сплати податків. Щорічно студенти-волонтери є учасниками кампанії декларування доходів громадян. Наразі ж активна молодь долучилась до поширення електронних сервісів для платників”.
Зауважимо, що своєчасність та якість надання послуг вінничанам у Центрах обслуговування платників перебуває під постійним контролем громадськості. До Вінницького ЦОПу – посилена увага, особливо в періоди звітування. Як зауважує голова Громадської ради при ГУ Міндоходів Юрій Захарчук, члени Громради зацікавлені в розширенні електронних послуг. Адже, бачать у них не лише скорочення витрат часу та коштів для бізнесу, а й зменшення корупційних ризиків при виконанні процедур сплати податків. Тому сьогодні, наряду з працівниками підрозділів Міндоходів Вінниччини, готові працювати задля тих платників, які бажають отримати безкоштовний цифровий підпис та скористатися перевагами звітності он-лайн.
До речі, нині у Вінницькій області працюють 3 пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації електронних ключів (АЦСК) Міндоходів – при Вінницькій, Крижопільській та Жмеринській ОДПІ. Як свідчить статистика, найбільше заявників у Вінницькому пункті АЦСК. З початку нового року сюди звернулось понад 1800 клієнтів, кожен з яких отримав як мінімум, 2 електронних ключі.
Нагадаємо, що всі 3 пункти реєстрації користувачів АЦСК Міндоходів працюють у робочі дні з 9:00 до 17:30. Крім того, пункт при Вінницькій ОДПІ у вівторок та четвер функціонує з подовженим графіком – до 19:30. Послуги електронного цифрового підпису в Центрах надаються на безоплатній основі. Регламентом передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації. Строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, продовжено до 2-х років.
Довідково:
З повним переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру, зайшовши на веб-сторінку Міністерства доходів і зборів України (http://www.acskidd.gov.ua/ ).
Нагадаємо, сферою використання посилених сертифікатів АЦСК є організація електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, в тому числі подання електронної звітності, здійснення електронного листування, укладення договорів в електронній формі тощо. Платники податків також мають право використовувати посилені сертифікати для укладення договорів в електронній формі з іншими суб’єктами господарювання.
Для укладення договору “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією в електронному вигляді може бути використано безкоштовне програмне забезпечення „ДПС Захист звітності” або он-лайн сервіси (перелік наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міндоходів за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення»), надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу.