Головне управління ДФС у Вінницькій області нагадує платникам, які мають статус неприбуткових установ чи організацій, основні аспекти подання податкової звітності.
Слід пам’ятати, що право неприбуткової організації на користування пільгами в оподаткуванні податком на прибуток виникає після внесення такої організації до Реєстру неприбуткових організацій та установ контролюючими органами в порядку, встановленому законодавством (п. 157.12 ст. 157 Податкового Кодексу). Крім того, нагадуємо значення терміну «неприбуткові підприємства, установи та організації» – це юридичні особи, основною метою діяльності яких є не одержання прибутку, а провадження благодійної діяльності та меценатства і іншої діяльності, передбаченої законодавством ( пп.14.1.121 статті 14 Податкового кодексу України).
Згідно з нормами Наказу Міністерства доходів і зборів України від 27.01.2014р. № 85 "Про затвердження форми і Порядку складання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій", податковий звіт подається до державної податкової інспекції за базовий звітний (податковий) рік протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, разом з річною фінансовою звітністю, подання якої передбачено положеннями пункту 46.2 статті 46 Податкового Кодексу. Якщо протягом звітного року неприбутковій установі або організації було змінено ознаку неприбутковості, то при заповненні річного Звіту у його загальній частині відображається нова ознака неприбутковості.
Якщо статус неприбутковості платник отримав протягом поточного року, то по закінченню 2014 звітного року такий платник має подати два звіти: Податкову декларацію з податку на прибуток підприємства, в яку включаються дані податкового обліку за період застосування загального режиму оподаткування, та Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій, до якого включається інформація про діяльність у статусі неприбутковості.