А загалом, протягом січня-березня 2015 року ГУ ДФС у Вінницькій області та його територіальні органи надали 43,6 тис. адміністративних послуг. Обслуговування платників податків на території Вінницької області здійснюється у 22 ЦОП, що надають вільний доступ платникам в отриманні консультаційних, інформаційних та адміністративних сервісів. Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Станом на 01.04.2015 року їх надали понад 15 тисяч.
Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) та надання витягу з реєстру платників єдиного податку: майже 5 тис. та 3,3 тис. відповідно.
Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено відомості про суб’єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови отримання.
Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін видачі, способи отримання результату, тощо.
Для забезпечення поліпшення якості надання послуг в Центрах обслуговування платників встановлено зворотній зв’язок з відвідувачами. Прикладом цього є анкетування клієнтів. У кожному центрі, в зручних для відвідувачів місцях встановлені скриньки для заяв та пропозицій. Анкети для заповнення платникам та громадянам надають консультанти-модератори.
Опитування та аналіз відповідей спрямовані на поліпшення якості обслуговування, зміцнення відносин з платниками та визначають мету для коротких і довгострокових рішень, допомагають точно визначити ті чи інші вподобання клієнтів та шляхи поліпшення відносин.