Протягом січня-травня 2015 року на розгляд до ГУ ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів надійшло 18 запитів через сервіс «Пульс». Два з них громадяни залишили анонімно.
Найактуальніші теми, що порушувались у зверненнях, стосувалися роботи органів державної фіскальної служби – 12 звернень, роботи Центрів обслуговування платників – 3, перевірки суб’єктів господарювання – 2, щодо звітності та реєстрації накладних – 1. Усі порушені у зверненнях фахівці фіскальної служби розглянули, а платники та громадяни отримали на них вичерпні відповіді.
Начальник ГУ ДФС у Вінницькій області Мирослав Продан зазначає, що відомство веде активну консультаційну і роз’яснювальну роботу аби попереджувати податкові порушення. На всіх рівнях забезпечується регулярний особистий прийом громадян, відповідно до затверджених графіків. Станом на 1 червня 2015 року посадовці ГУ ДФС у області та його територіальних органів провели 408 особистих прийомів громадян. Під час них розглянули 386 заяв та 22 пропозиції. За результатами розгляду у 115 зверненнях прийняли позитивні рішення, щодо 293 – надали ґрунтовні роз’яснення. Найчастіше на особистих прийомах громадяни звертались з таких питань:
- загальнодержавні податки – 207 (50,7 %);
- контрольно-перевірочна робота – 29 (7,1 %);
- місцеві податки – 46 (11,3 %);
- податкова звітність – 25 (6,1 %);
- реєстрація та облік платників податків – 23 (5,6 %);
- діяльність центральних органів виконавчої влади – 24 (5,9 %);
- єдиний соціальний внесок – 15 (3,7 %);
- інші питання – 39 (9,6 %).
Повторно до посадових осіб ГУ ДФС у області та його територіальних органів громадяни не зверталися.