Головне управління ДФС у Вінницькій області  інформує про затвердження  нового Порядку подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення контролюючим органом про проведення такої перевірки. Вказаний інструктивний документ затверджений наказом Мінфіну від 20.11.2015р. №1040.

Нагадаємо, документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою за заявою платника  вважається перевірка, що проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику, визначеним відповідно до п. 77.2 Податкового кодексу. Таку заяву суб’єкт господарювання має подати до контролюючого органу, в якому перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.  Дистанційною електронною перевіркою можуть скористатися платники, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності; суб'єкти господарювання мікро-, малого, середнього підприємництва; інші платники податків, але не раніше офіційного повідомлення органу ДФС про запровадження проведення такої перевірки.

Предметом електронної перевірки є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати відповідних передбачених Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.

Додамо, разом із заявою, окрім загальних облікових даних, в обов'язковому порядку необхідно зазначити інформацію про:

  • податкові періоди господарської діяльності, що підлягають електронній перевірці;
  • систему оподаткування, що застосовується платником податків;
  • перелік податків, які будуть перевірені;
  • ведення в електронному вигляді бухгалтерського обліку;
  • ведення в електронному вигляді первинних документів, які підтверджують правомірність ведення бухгалтерського обліку;
  • надання платником податків документів, які пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів.

Зазначимо, що заяву та документи до контролюючих органів можна подати за бажанням в один із таких способів:

  • рекомендованим листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного;
  • безпосередньо до контролюючого органу;
  • засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Рішення про проведення/непроведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки приймається керівником фіскального органу протягом 10 календарних днів з дня отримання заяви та надсилається платнику не пізніше наступного робочого дня від дати його прийняття.

Вищевказаний наказ зареєстровано в Мін’юсті 08.12.15 р. за N 1522/27967 та набере  чинності з дня його офіційного опублікування (попередньо 31.12.2015р.).



Переглядів: 2239
Поширень: 0