За даними Головного управління статистики у Вінницькій області товарооборот роздрібної торгівлі області за січень-липень 2016 року склав 19 340,0 млн. гривень, що більше в порівняних цінах до відповідного періоду минулого року на 2,4% (по Україні - збільшився на 2,4%). Вінницька область за темпом росту серед областей України займаєт 12 місце.
За інформацією Відділу грошового обігу у Вінницькій області Департаменту грошового обігу Національного банку України основним джерелом надходження готівки до кас банківських установ залишалась торговельна мережа, через яку вилучалося 38,0% усієї готівки.
При цьому торговельна виручка в січні - липні 2016 року склала 9 451 млн.грн., що на 82 млн.грн., або на 1% більше відповідного періоду минулого року.
За інформацією Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації, основними завданнями розвитку торгівлі на 2016 рік є:
- сприяння розвитку конкуренції у сфері оптової та роздрібної торгівлі шляхом реалізації виваженої державної політики щодо розвитку внутрішньої торгівлі;
- залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій з метою розширення мережі сучасних об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, адаптованих до європейських та світових стандартів, упровадження на регіональному ринку передових торговельних технологій;
- посилення розвитку і зміцнення торгівлі як ефективного каналу реалізації товарів та послуг шляхом забезпечення високого рівня обслуговування населення;
- сприяння товарному насиченню споживчого ринку, розширення асортименту товарів та поліпшення їх якості з урахуванням попиту населення;
- сприяння у впровадженні міжнародних стандартів при виробництві та реалізації вітчизняних товрів;
- сприяння просуванню продуктів місцевих товаровиробників в національних торговельних мережах супермаркетів «Сільпо», «АТБ», «Метро», «Фуршет»;
- сприяння у впровадженні міжнародних стандартів при виробництві та реалізації вітчизняних товарів;
- забезпечення торговельного обслуговування людей, що проживають в населених пунктах, де відсутні об’єкти торгівлі, шляхом організації виїздів автомагазинів за графіком та з використанням можливостей і напрацювань відділень Вінницької дирекції «Укрпошта».