Антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс” допоміг знайти відповідь 36 заявникам з Вінниччини

Протягом січня-серпня 2016 року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних підрозділів було направлено 36 запитів. Усі вони надійшли від платників та громадян Вінниччини на сервіс Державної фіскальної служби України „Пульс”.

Найбільше звернень – 14 або 38,9 відсотків від загалу – це питання щодо роботи органів державної фіскальної служби. Електронне адміністрування податку на додану вартість було темою у 8 запитах або у 22,2 відсотках. Ще у 6 запитах або 16,7 відсотках порушувалось питання звітності та реєстрації податкових накладних. Щодо корупційних дій на сервіс „Пульс” від вінничан з початку року надійшло 2 запити. Решта запитів стосувались роботи Центрів обслуговування платників, перевірки суб’єктів господарювання та реєстрації платником ПДВ.

Додамо, що всі питання, порушені у зверненнях, розглянуто, а платники та громадяни отримали вичерпні відповіді на них.



Переглядів: 1969
Поширень: 0