Валерій Коровій: Економія коштів обласного бюджету по допорогових закупівлях в системі «ProZorro» минулоріч склала 17 млн. грн. Про це він повідомив у своїй доповіді на колегії облдержадміністрації 31 січня.
Він підкреслив: «Із введенням в дію нової редакції Закону України про здійснення державних закупівель, Вінницька обласна державна адміністрація ще на початку березня 2016 року, не очікуючи серпня місяця, пішла по шляху впровадження процедур електронних закупівель по всіх головних розпорядниках коштів обласного бюджету. Ця робота дала просто колосальний ефект: за рахунок того, що ми встановили планку видатків з обласного бюджету 3 тис. грн. для проведення процедури «ProZorro», економія коштів по допорогових закупівлях склала 17 млн. грн. лише з обласного бюджету. Це – більше ніж бюджет, наприклад, управління фізичної культури і спорту у Вінницькій області».
Валерій Коровій наголосив, що базовим елементом програми є прозорість прийняття управлінських рішень. «За кількістю процедур в системі «ProZorro» Вінницька область зайняла третє місце після Київської міської адміністрації та Дніпропетровської ОДА, де бюджет в сім разів більший за наш».
Більш детально про впровадження системи електронних закупівель «ProZorro» поінформувала присутніх заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації – начальник управління розвитку підприємництва та централізованих капіталовкладень Надія Насіковська.
Вона навела конкретні приклади ефективних закупівель: «Структурними підрозділами ОДА проведено 108 електронних закупівель в системі «ProZorro». Економія коштів становить - 422,0 тис.грн - 10,6%. Зокрема, Департамент екології та природних ресурсів на виготовлення презентаційного фотоальбому "Заповідні куточки Вінниччини" витратив 15,0 тис.грн. при запланованих 30,0 тис.грн. Економія склала - 50%. Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА при закупівлі дипломів " Людина року-2016" витратив 4,3 тис. грн. при запланованих 6,5 тис. грн. Економія - 36% Департамент соціальної та молодіжної політики, закуповуючи канцелярське приладдя витратив 30,0 тис.грн. при запланованих 40,0 тис.грн. Економія - 25%».
Основними напрямками роботи на 2017 рік Надія Насіковська назвала такі:
- Поширення практики проведення допорогових закупівель розпорядниками коштів місцевих бюджетів усіх рівнів;
- Підвищення конкуренції при проведені закупівель за рахунок залучення обласних постачальників до роботи у системі ProZorro ;
- Проведення навчальних семінарів, тренінгів з питань електронних закупівель ;
- Запровадження моніторингу виконання договорів.