Головне управління ДФС у Вінницькій області інформує, що Постановою КМ України від 29.03.2017р. №195 внесені зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.
Зокрема передбачено, що неприбуткові організації, включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), яким було повідомлено про невідповідність вимогам «неприбутковості», а житлово-будівельним кооперативам – про відсутність завірених ними копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом, для включення в новий Реєстр зобов'язані до 01.07.2017 р. привести свої документи у відповідність до норм чинного законодавства та в цей же строк подати копії таких документів контролюючому органу. У протилежному випадку такі установи й організації виключатимуться контролюючими органами із Реєстру.
Окрім того, слід звернути увагу на збільшення термінів з 10 до 30 днів для подання контролюючому органу реєстраційної заяви та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.
Загалом, прийняття Постанови №195 сприяло приведенню Порядку у відповідність до законів:
- "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
- "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій",
- "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні".