За інформацією управління обслуговування платників ГУ ДФС у Вінницькій області впродовж січня-жовтня 2017 року до фіскальних підрозділів Вінниччини надійшло 332 письмових звернення громадян. З них, 323 заяви (98%) та 9 скарг (2%).
Найбільше у письмових зверненнях громадян цікавило питання контрольно-перевірочної роботи. Воно порушувалось у 174 випадках або 52,4% від загалу.
З питань діяльності центральних органів виконавчої влади надійшло 50 письмових звернень або 15,1% від загальної кількості.
З інформування про ухилення від сплати податків та реєстрації або обліку платників податків –15 (4,5%) та 9 (2,7%) звернень відповідно.
Про відмову в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків цікавились у 25 зверненнях, що склало 7,5 % від загалу.
З єдиного соціального внеску отримано 12 або 3,6 % письмових звернень.
Із загальної кількості звернень, які надійшли до ГУ ДФС у області з початку року, 278 звернень або 83,7% надійшло безпосередньо від громадян, 13 (3,9 %) – через місцеві органи влади, 14 (4,2 %) – через правоохоронні органи, 1 (0,3 %) – від міністерств та інших органів влади, 25 (7,5 %) від інших органів та 1 (0,3 %) – через уповноважену особу.