8 років тому у Вінниці було започатковано рейтингову оцінку шкіл міста з метою визначення результату навчально-виховного процесу. Вона враховує особливості роботи і закладів нового типу (ліцеїв гімназій і т.д.). У підсумку рейтинг даної категорії закладів визначається окремо від типових загальноосвітніх шкіл. А три роки тому до рейтингу оцінювання ввели і дошкільні навчальні заклади.

«Оцінка здійснюється за методикою паралельного підрахунку – самооцінка, яка проводиться навчальним закладом, та експертна оцінка членами комісії, – розповідає начальник відділу загальної середньої освіти, дистанційної освіти та впровадження ІКТ департаменту освіти міської ради Юрій Єрмаков. – У випадку будь-яких розбіжностей, результати підлягають повторній перевірці». Дані підрахунків оприлюднюються і в триденний термін можуть бути оскаржені керівництвом навчального закладу. Рішення про визначення переможця приймається колегією департаменту освіти на основі представлених комісією матеріалів.

На серпневих освітянських зібраннях було підбито підсумки експертної рейтингової оцінки діяльності освітніх закладів міста. За результатами роботи у 2011–2012 навчальному році серед дошкільних навчальних закладів переможцем став ДНЗ № 235 (І місце), друге місце посів садок № 27 та третє – № 35.

Серед навчальних закладів системи загальної середньої освіти нового типу кращою стала НВК: фізико-математична гімназія №17 - І місце, НВК: школа-ліцей № 7 зайняла друге місце та школа-гімназія № 1 – третє.

Серед класичних загальноосвітніх шкіл місця розподілились наступним чином: ЗШ № 35 (І місце), № 3 (2 місце) та № 32 (ІІІ місце). На покращення матеріально-технічної бази за перше зайняте місце переможці отримали з міського бюджету по 10 тис. грн., за друге – по 7 тис. грн., за третє – 3 тис. грн.

Кожен навчальний заклад оцінювався за такими критеріями: матеріальна база та фінансово-господарська діяльність, робота з педагогічними кадрами, навчальна та виховна робота, виконавська дисципліна.

Адміністрації шкіл проводять ґрунтовні аналітичні узагальнення, які дають можливість в ході самооцінки побачити не лише досягнення в роботі педагогічних колективів, а й недоліки та проблеми. Відомості карток рейтингової оцінки діяльності закладів, які підготовлені в ході самоаналізу, ретельно опрацьовуються експертними групами, узагальнюються та виносяться на розгляд колегії управління освіти.

Сумарний показник рейтингу (сума балів оцінки складових роботи закладу) визначається з точністю до 0,001 балу. У випадку, якщо декілька закладів наберуть однакову кількість балів, які даватиме їм право на перемогу, рішення про визначення переможця приймається таємним голосуванням членів колегії департаменту освіти.



Переглядів: 14403
Поширень: 0