Дипломи та медалі переможців, а також сертифікати на право використання логотипу конкурсу на офіційних документах, в рекламних та інформаційних матеріалах протягом 2013 року їм офіційно вручили на очах у широкого загалу відвідувачів виставки. Окрім цього, торгово-промислова палата надаватиме переможцям конкурсу пільги щодо участі у виставках-продажах «Купуй Вінницьке», які відбуватимуться протягом року.
Регіональний конкурс «Краща торгова марка Поділля» започаткований в 2007 році. Він проводиться під егідою голови обласної державної адміністрації спільно з Вінницькою торгово-промисловою палатою. Розвиток виробництва і пожвавлення торгівлі товарами, виробленими в області, – один із пріоритетів обласної державної адміністрації, – повідомив начальник Головного управління економіки Андрій Гижко під час спілкування із журналістами.
Він також зазначив, що темпи зростання товарообороту Вінницької області з року в рік – одні із найвищих в Україні, а індекс споживчих цін - один із найнижчих. Споживчий ринок області орієнтований на вітчизняного товаровиробника та інтегрований з іншими регіонами України, – підкреслив Андрій Гижко – Частка товарів вітчизняного виробництва в товарообороті продовольчих товарів в області становить 93 % – це найвищий показник серед регіонів України. Цьому сприяє проведення під егідою облдержадміністрації ярмарків «Купуй Вінницьке», конкурсів «Краща торгова марка Поділля», контрактових ярмарків «Наша продукція – в наших магазинах» тощо. На підтримку вітчизняних і місцевих товаровиробників в районах і містах області створюються спеціалізовані магазини та відділи з реалізації їх товарів, розширюється їх фірмова торгова мережа, надаються пріоритети при відведені торгових місць на ринках. Всі товаровиробники забезпечені торговими місцями на ринках по їх заявках до потреби. Всі мають власну фірмову торгову мережу, яка розвивається.
Продукція товаровиробників області в широкому асортименті представлена в роздрібній торговій мережі і їх частка в товарообороті становить від 30 до 90%, а по окремих асортиментних позиціях в окремих магазинах - 100%. Але торгівлю товарами наших товаровиробників необхідно розвивати постійно, вони повинні бути широко представлені у кожному магазині, – зазначив Андрій Гижко.