Вінницьке громадське об\'єднання «Вісь» ініціювало конкурс антивідзнаки «Рекламне багно 2013 року». Переможцями його стануть найвульгарніші та найжахливіші рекламні рішення вінницьких піарщиків.
Інколи на бордах та сіті-лайтах напівоголені дівчата рекламують все – від будівельних матеріалів, до сантехніки, ресторанів та клубів. – повідомила ініціатор конкурсу, голова громадського об\'єднання ««ВІСЬ» Світлана Дубина.
За задумом ініціаторів конкурсу, наприкінці року трьом «переможцям» за найгидкішу рекламу буде вручено статуетку «антилайк» – великий палець руки опущений униз, що за часів гладіаторських боїв у римлян вважалось жестом «смерть тому, хто програв». Найактивніших вінничан, які зберуть найбільшу колекцію зразків подібної реклами, теж буде нагороджено.