Сьогодні тривають переговори по цьому питанню з обласною владою. Щоб офіційно підтвердити про готовність взяти у власність аеропорт, на сесії міської ради 25 жовтня депутати ухвалили перше процедурне рішення «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади Вінниці цілісного майнового комплексу КП «Аеропорт Вінниця».
Останнім часом на території обласного центру зростає економічна активність, створюються нові підприємства та нарощують свої потужності вже працюючі. За рік, що минає, у місті відкрилось два нові заводи: олійно-екстракційний та по виробництву сайдингу. Для подальшого розвитку економіки Вінниці, у місті відведено 80 гектарів землі під індустріальний промисловий парк, де може розміститись близько 40 великих, середніх та малих промислових виробництв. Окрім цього влада міста створила усі умови для підприємців для швидкого і прозорого оформлення необхідних дозвільних документів.
Разом з тим ділова активність будь-якого населеного пункту у великій мірі залежить від якісного транспортного сполучення. Вінниця має досить вдале географічне розташування і знаходиться на перетині багатьох магістральних шляхів. Великим здобутком є й те, що неподалік із містом є аеропорт, який сьогодні намагається повернути, втраченого у 90-их роках, пасажира. До слова, у польському місті-побратимі Кельце, де людей проживає на 100 тисяч менше ніж у Вінниці, сьогодні немає аеропорту, але муніципалітет Кельце планує його найближчим часом побудувати, адже для них, які і для нашого міста, такий об’єкт – це ще один інструмент для покращення інвестиційного клімату.
За словами міського голови Володимира Гройсмана Вінниця може зробити суттєвий внесок у розвиток міського аеропорту, якщо він буде у комунальній власності обласного центру. «Оскільки для ділової активності міста – важливе стабільне авіасполучення, ми вирішили звернутись до обласної державної адміністрації та обласної ради з ініціативною підтримати нас у передачі аеропорту «Вінниця» в комунальну власність міста. Це дозволить взяти нам на себе відповідальність щодо підтримки регулярності авіарейсів, - говорить Володимир Гройсман. – У прийнятому депутатами рішенні, ми одразу передбачаємо і те, що міська влада не може передавати аеропорт у приватну власність та змінювати його цільове призначення. Наше завдання єдине – ми маємо підвищити ділову активність, в тому числі підтримавши її стабільним авіасполученням».