Пункт пропуску обраний не випадково, адже є «флагманом» серед точок перетину кордону, що знаходяться на Вінниччині. Через „Могилів-Подільський – Отачь, в середньому за добу, проходить 120 вантажних та 630 легкових автомобілів, 30 автобусів та приблизно 7000 громадян. А ще цей пункт пропуску розташований на шляху, що з’єднує Європейський та Митний Союзи, які є найбільшими торговими партнерами України.

Вінницькі міндоходівці зробили новий крок до "Митниці майбутнього"

Під час відкриття „Центру обслуговування перевізників” начальник ГУ Міндоходів у Вінницькій області Геннадій Федик зазначив, що сьогодні служба докладає максимум зусиль для якнайшвидшого створення „Митниці майбутнього” – митниці високоорганізованої, високопрофесійної та найважливіше високотехнічної. Адже це шлях до поліпшення умов і прискорення товарообігу з прямими контрагентами України, та забезпечення безперебійного руху пасажирів і вантажів інших країн між собою.

Вінницькі міндоходівці зробили новий крок до "Митниці майбутнього"

У свою чергу начальник Вінницької митниці Міндоходів Микола Харкавий повідомив, що ЦОП створений за принципом „Єдиного вікна”. Він обладнаний сучасною технікою та всіма необхідними засобами митного контролю. Перевізник подає документи для митного оформлення і через певний час отримує їх після здійснення всіх необхідних процедур.

Додамо, що присутніми під час розрізанні стрічки були начальник Могилів-Подільського прикордонного загону Алієв Р.В., заступник голови Могилів-Подільської РДА Кучерук О.Г., представники Європейської місії з транскордонного співробітництва в Україні та Молдові (EUBAM), журналісти.

Вінницькі міндоходівці зробили новий крок до "Митниці майбутнього"

Першим клієнтом, який отримав із рук Миколи Харкавого відповідний Сертифікат, та відчув усі переваги новоствореного офісу, став водій фури – перевізник із Молдови Федір Стратан. Він зауважив, що через цей пункт пропуску проїжджає не менше 1 разу в місяць. Проблем не виникало ніколи. Втім сьогодні, оформив усі необхідні документи в „Єдиному вікні” вдвічі швидше. Відтак, подякував працівників Міндоходів України за зусилля, спрямовані на налагодження відкритих і прозорих стосунків із суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності та запровадження кращих міжнародних стандартів.

Підсумовуючи урочистості Геннадій Федик додав, що підвищення якості обслуговування платників, сучасні електронні сервіси, і, як результат, зменшення часу на виконання процедур сплати податків та платежів вже оцінили клієнти 18-ти Центрів обслуговування платників, що функціонують при ДПІ області. У рамках виконання Стратегічних напрямів Міндоходів відтепер сучасний сервіс став доступним і клієнтам митного поста „Дністер” Вінницької митниці Міндоходів.



Переглядів: 4457
Поширень: 0