Авіарейс «Вінниця – Тель-Авів» стане першим напрямком, який буде реалізовано у плані роботи вінницького аеропорту на 2014 рік. Як відомо, до Ізраїлю вінничани зможуть літати, починаючи з 19 березня.
Рейс на Тель-Авів буде відбуватися один раз на тиждень по середам, а у разі необхідності, по неділях будуть організовані чартерні рейси. З Вінниці виліт планується об 11:30, прибуття у Тель-Авів о 14:30. У зворотньому напрямку – відповідно о 16:00 та 19:00. Авіакомпанія YanAir, яка здійснюватиме перельоти, надає власний 180-місний літак Аerobus 320. Промоційна вартість квитків у обидві сторони складає 365 доларів по курсу НБУ, у один кінець – 1516 гривень.
- Розвиток аеропорту є ключовим для становлення Вінниці як регіонального центру. Тому ми гарантуємо, що рейс до Тель-Авіва буде регулярним, - каже Руслан Анфілов, начальник відділу молоді та туризму міської ради. – Муніципальна компанія «Подільський туристичний центр», комунальне підприємство «Аеропорт Вінниця» уклали договір з авіакомпанією YanAir про здійснення регулярних авіарейсів у цьому напрямку до листопада цього року.
Окрім бронювання квитків на сайті авіакомпанії YanAir, у авіакасах, квитки також продаватимуть у приміщенні «Подільського туристичного центру» (Європейська площа, 1. Водонапірна вежа). Телефон для довідок та бронювання квитків 50-85-85, а також на сайтах yanair.com.ua, airvinnitsa.com та bilety.vn.ua.
- Наші економічні розрахунки показують, що рейс буде затребуваним. При цьому, націнок на квитки не буде ніде, - переконує Руслан Анфілов. – Ціна квитків на рейс з Вінниці до Тель-Авіва є конкурентноздатною і відчутно менша, аніж, якщо летіти з Києва, де в один кінець політ коштує 1800-1900 гривень. Підтвердження тому – на кілька найближчих рейсів з Вінниці квитки уже повністю спродані.
Оптимістично налаштовані і у дочірній туристичній компанії YanTravel, яка планує організовувати туристичні тури з Вінниці та кількох сусідніх областей до Святої землі. За підрахунками її генерального директора Дмитра Єрьомєнко, вінницький аеропорт в змозі за рік відправляти більше десяти тисяч туристів до Ізраїлю.
- На сьогодні з центральної України до Ізраїлю можна відлетіти або з Києва, або з Одеси. Це близько 30 тисяч чоловік щорічно. Вінниця може узяти на себе частину пасажирів, які проживають у вашій області, а також сусідніх, а це 10-15 тисяч туристів за рік. Незабаром ми проведемо семінари із представниками тураегенств щодо роботи за цим напрямком. Розробляємо тури, у нас є домовленості з ізраїльськими перевізниками та готелями різного сегменту, як 2-3-зірковими, так і VIP-класу. Для прикладу, собівартість мінімального пакета, що включатиме переліт та тижневе проживання у двозірковому готелі оцінена у 700 доларів з людини, - розповідає Дмитро Єрьомєнко.
Стосовно інших можливих напрямків із вінницького аеропорту, які розглядаються на 2014 рік й надалі залишається Москва, Варшава і чартерна програма влітку до турецької Анталії та Чорногорії. Нагадаємо, регулярний рейс з Вінниці до Москви проіснував з літа минулого року по січень нинішнього, однак з комерційних причин його довелось відмінити. Директор аеропорту Ярослав Мазурець це пояснив так:
- Рейс у перспективі має відродитися. Позиція авіакомпанії така, що у разі збитків та відсутності компенсації вони призупиняють рейс. Узимку традиційно люди менше літають, відтак попит на цей напрямок з Вінниці відчутно знизився, наповненість літаків була замалою. Утім, щойно наші дослідження покажуть, що попит відродився, регулярне авіасполучення з Москвою розпочнеться знову.
Заступник генерального директора авіакомпанії YanAir Володимир Соболєв натякає, що повернення рейсів на Москву може відбутись у найближчі два-три місяці.
- Після зупинки діяльності кримської авіакомпанії, яка здійснювала перельоти з Києва до Сімферополя, ми узялись обслуговувати цей напрямок своїми літаками. Невдовзі очікуємо поповнення нашого флоту ще одним літаком Аirbus A320, його задіємо за напрямком «Київ – Сімферополь», і матимемо вільний літак Saab. Відтак, за сприятливих обставин, до травня можливе повернення рейсу «Вінниця – Москва». Завдяки тому, що ми користуємося власними літаками, на відміну від багатьох інших компаній, у котрих судна перебувають у лізингу, ми можемо проводити гнучку цінову політику і робити ціни на квитки прийнятнішими для пасажирів, - каже Володимир Соболєв.