Вінницький аеропорт змінюється. Одним з етапів його розвитку стала більша доступність для пасажирів з обмеженими можливостями.
У всіх аеропортах пасажирам з інвалідністю створюють умови та надають послуги для забезпечення рівних можливостей серед пасажирів авіатранспорту. Допомога надається в залежності від характеру обмежень та хвороби. За кордоном багато передових аеропортів в частині створення рівних умов для всіх категорій пасажирів приділяють значну увагу.
«Аеропорт Вінниця», як і будь-який аеропорт, турбується про забезпечення доступності та якості авіаперевезень для пасажирів з інвалідністю. Тим більше, якщо він має міжнародне значення, створення потрібних умов для людей з інвалідністю є однією з важливих задач. Зрозуміло, що створення безбар\'єрного середовища неможливо без консультацій та участі тих, для кого це необхідно.
Нещодавно активістами ГО «Гармонія» та ЦР «Гармонія» було проведено аудит доступності аеропорту для дюдей з обмеженими можливостями, проведено інструктаж по супроводу людей з різними типами інвалідності.
Під час інструктажу висвітлювались питання створення рівних умов аеропортом для всіх категорій пасажирів. Починаючи від доступності приміщення до супроводу людини з інвалідністю, за потреби, від місця зустрічі (стійка, куди пасажир може звернутись в будь-який момент), допомозі з багажем і в проходженні реєстрації, супроводі до зони посадки, допомозі в проходженні контролю, супровід до літака та в приміщення аеропорту.
Окремо обговорювались загальні проблеми та помилки, які можуть виникнути у персоналу та надавались рекомендації по уникненню подібних ситуацій.