В кінці 2011 року у Вінниці було прийнято Порядок розміщення зовнішньої реклами у місті. Затвердження цього документу було спричинене невпорядкованістю та хаотичністю розміщення рекламоносіїв на території Вінниці, їх величезною кількістю, різним форматом та в багатьох випадках неестетичністю самих конструкцій, що значно погіршувало загальний вигляд міста. Часто рекламні площини «закривали» пам’ятки архітектури та відволікали водіїв на дорозі. Всі ці проблеми були обговорені з операторами зовнішньої реклами, протягом місяця вони надавали свої пропозиції, які в подальшому врахували при розробці документу.
У Порядку розміщення зовнішньої реклами були чітко прописані розміри рекламоносіїв, інтервали між місцями розташування зовнішньої реклами та мінімальна відстань між біг бордами чи сіті лайтами. Також не допускається встановлення навісних площин на опорах ліній електропередач та вуличного освітлення, контактній мережі електротранспорту, а існуючі – підлягають демонтажу. Загалом таких навісних площин над проїжджими частинами ще минулої осені було більше 180. Наразі закінчується їх демонтаж. Оператори зовнішньої реклами та комунальні підприємства, яким підпорядковані опори та мережі, по усіх основних вулицях такі «розтяжки» вже зняли, і в подальшому встановлення нових таких конструкцій по місту вже не допускається. «Робота по демонтажу «розтяжок» над дорогами була розпочата ще восени. Але основні роботи були проведені протягом останніх двох місяців і зараз цей процес вже майже завершено, - розповідає головний архітектор міста Олександр Рекута. – Разом з тим, ми хочемо звернутись до вінничан з проханням, якщо ви побачите ще десь навісну рекламу над дорогою, телефонувати до відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» за номерами 15-60, 60-15-60 та 65-15-60. І цю рекламу буде негайно демонтовано».
Перед затвердженням міською радою Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Вінниці було більше тисячі рекламоносіїв, які часто монтувалися в кілька «поверхів». Іноді їх кількість на одному перехресті перевищувало два десятки. При цьому не враховувалася площа, на якій розташовувалася така кількість площин та відстань між ними. Відповідно ж до ухваленого міськрадою рішення було розроблено схеми комплексного розташування носіїв зовнішньої реклами, де чітко передбачено їх кількість та можливі типи, відповідно до яких і надаються дозволи операторам.
Згідно схем комплексного розміщення зовнішньої реклами загалом у місті до кінця 2014 року буде розміщено 220 бордів, які матимуть єдиний стандарт за виглядом. На сьогоднішній день їх вже встановлено 160, решту заплановано змонтувати до кінця осені. Недемонтованими залишаються ще 70 старих конструкцій бордів, до 1 липня заплановано і їх знести.
Також залишилось демонтувати ще 15 сіті лайтів старих типів. Згідно з Порядком нових сіті лайтів у місті має бути лише 60. Всі вони теж повинні бути єдиного зразка, встановлені винятково вздовж магістральних вулиць і розміщуватись на консольних опорах. «Загалом же результатом реалізації цього проекту стане скорочення рекламоносіїв у місті майже удвічі, а ті, що залишаться, - будуть єдиного зразка і матимуть пристойний естетичний вигляд, - підкреслює Олександр Рекута. – В. о. міського голови Сергій Моргунов доручив департаменту містобудування, архітектури та кадастру тримати це питання на контролі до повного завершення проекту».