Раніше такі послуги надавались виключно у відділах земельних ресурсів, що традиційно спричиняло великі черги відвідувачів та розтягнуту в часі процедуру надання послуг із земельних питань.

Згідно із Законом України про адміністративні послуги, з наступного року населення отримуватиме послуги з усіх земельних питань виключно через прозорі офіси. Вінниччина у цьому питанні працює на випередження. Так, у Центрі адміністративних послуг Вінницької міської ради вже працюють два вікна для надання послуг із земельних питань державними реєстраторами Держземагентства. Тепер зареєструвати земельну ділянку у Вінниці чи отримати витяг з держреєстру можна цього ж дня. Послуги надаються швидко і прозоро, щоденно обслуговуються близько 50 відвідувачів.

Вінниччина займає друге місце в Україні з надання адмінпослуг по земельним питанням

«У прозорих офісах з початку року державними реєстраторами Держземагентства у Вінницький області надано більш як 92 тисячі адмінпослуг, з них 42 тисячі - послуги з реєстрації земельних ділянок та понад 50 тисяч – надання витягів із державного реєстру. За цими показниками Вінниччина займає друге місце по Україні після Київської області»,- повідомив Олексій Коник.

Наразі 2 робочих місця кадастровим реєстраторам Укрдержреєстру надано у Центрі надання адмінпослуг Вінницького району. Черги відвідувачів упорядковані, а на обслуговування однієї заявки в середньому працівник прозорого офісу витрачає 20-30 хвилин. Завдяки електронній системі оцінювання, якою обладнане кожне робоче вікно, усі заявники можуть оцінити роботу реєстраторів. Всього ж у м. Вінниця є 4 центри адмінпослуг, які приймають заявки на обслуговування щодо вирішення земельних питань. По області таких Центрів налічується 29.



Переглядів: 3431
Поширень: 0