Вінницька транспортна компанія модернізує другий трамвай на базі КТ-4СУ. Він буде складатись із трьох частин. Середня буде низькопола для зручності користування людей на візку та мам з дитячими колясками. Завершити другий трамвай планується до кінця першого кварталу наступного року. Він матимете такий самий дизайн, як і перший, але буде на десять метрів довший.
Сьогодні новий трамвай, який транспортники назвали «трамваєм майбутнього», і який у вівторок вийшов працювати на лінію, б’є рекорди по касовому збору.
Вінничани часто пропускають свій маршрут, аби проїхатись у новому вагоні. Тому в перші дні його кондуктор зібрав в півтора рази більшу виручку ніж колеги.
Така популярність трамваю додає наснаги працівникам Вінницької транспортної компанії, які вже працюють над модернізацією другого вагону. Днями вони отримали низькополу частину, і тепер роботи підуть більш жваво. Вже на початку весни вінничани побачать другий «трамвай майбутнього».
«У нас стояло завдання зробити трамвай, зручним для всіх, в тому числі і для людей на візках, і мам з колясками. Тому ми десь півроку шукали варіанти, як цю ідею реалізувати, враховуючи наші можливості. Ми їздили у відрядження в Німеччину та Чехію, вивчали їхній досвід. Багато нам допомогли наші друзі чехи, які будуть поставляти нам сюди систему, що дозволить економити 40% електроенергії. У результаті ми знайшли технічне рішення і розробили низькополу вставку. Аналогів такої конструкції в Україні немає, це розробка суто наших фахівців, – розповідає директор КП «Вінницька транспортна компанія» Микола Форманюк. – Ми плануємо на наступний рік зробити два таких вагони. Перший вже почали, і йдемо трохи з випередженням графіку. Це дуже клопітка і серйозна робота, але ми плануємо у березні завершити свій другий модернізований вагон».
Другий «трамвай майбутнього» за рахунок вставки буде на десять метрів довшим, ніж той, що зробили цьогоріч. Його загальна протяжність складатиме 30 метрів. Але внутрішній і зовнішній дизайн, а також всі сучасні технічні новинки будуть такі ж як у попередньому.
Вінницьким модернізованим трамваєм вже зацікавились транспортники з інших міст.
«Деякі колеги скептично ставилися до нашого ноу-хау, але коли побачили перший трамвай, вже питають як нам це вдалось і просять креслення. Дехто вже приїздив до нас подивитись на нього. Я думаю, коли ми зробимо трамвай з низькополою вставкою, це буде родзинка для нашої України від Вінниці і прикладом того, як можна вдихнути нове життя у старі списані трамваї», – каже Микола Форманюк.