Сьогодні до Вінниці приїхала делегація з Харкова для ознайомлення з діяльністю Прозорих офісів міста та роботою у соціальній сфері. Вони були приємно вражені тим, що вінничани можуть в одному місці отримати консультації різних спеціалістів, не витрачаючи на це багато часу. Також відмітили роботу Територіального центру соціального обслуговування, особливо в роботі з літніми людьми. Гостям сподобалося те, що у Центрі адмінпослуг вінничанам надають близько 300 послуг, що на третину менше ніж в них.
На минулому тижні, 26 травня, до міста приїздили мери міст-мільйонників знайомитися з системою роботи Прозорих офісів. Тоді мери Харкова та Дніпра зазначили, що направлять до Вінниці свою делегацію, щоб вони більш детально вивчили досвід міста. І сьогодні представники міської ради Харкова вже приїхали до Вінниці. Гості побували у всіх трьох територіальних відділеннях Центру надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» та подивилися як працюють його робітники.
«У Харкові планують відкрити Центри по наданню соціальних послуг, які вже діють у Вінниці. Тому до нас сьогодні приїхала делегація з цього міста, щоб перейняти досвід. Це 16 людей, серед яких керівники управлінь соціального захисту, голови адміністрацій та інші. Чимало питань гості ставлять щодо перерахунку субсидій, наразі у них ще цього не зроблено. Цікавляться й тим, як у місті проводиться робота по соціальному забезпеченню городян, реєстру мешканців, наданню адміністративних послуг та багато іншого. Сьогодні ми їм презентуємо роботу Прозорих офісів, департаменту соціальної політики та нову програму по субсидіям, яку зробили працівники департаменту інформаційних технологій і якою наразі користується департамент соціальної політики», – зазначила директор департаменту соціальної політики Лариса Попова.
«Дуже подобається те, що у Вінниці жителі міста можуть отримати комплекс соціальних послуг, оформлення різних видів соціальних допомог в одному місці. У нас поки що такого немає, працівники пенсійного фонду приймають в себе, центри зайнятості в себе, а ми хочемо щоб все це було в одному місці, як у вас. Адже це зручно для людей, не потрібно ходити по всьому місті, а прийти в центр та отримати всі види соціальних послуг в одному місці», – каже начальник управління праці та соціального захисту населення Шевченківського району міста Харкова Вячеслав Станчик.
Заступник голови адміністрації Холодногорського району міста Харкова Олена Гунбіна позитивно відмітила роботу Територіального центру соціального обслуговування жителів міста. Особливо в напрямку роботи з літніми людьми, те, що для них організовують різноманітні курси, гуртки, в тому числі навчають комп’ютерної грамотності. Та те, як організована система по обслуговуванню літніх людей на дому. Заступник директора департаменту начальник управління реєстрації місця проживання Олена Олєксєєва-Задоренко відзначила систему оцінювання роботи працівників Прозорого офісу, коли відвідувачі можуть натиснути на кнопку та оцінити як їх обслужили.
«Мені сподобалося те, що у Вінниці є єдиний рахунок за комунальні послуги, що кожен може скористатися калькулятором субсидій. У вашому місті Центри адміністративних послуг надають близько 300 послуг, а у нас – близько ста, ми працюватимемо над тим, щоб збільшити їхню кількість. Також сподобалося, що у вас є конкурс проектів громадських організацій. Вважаю, що сьогоднішня поїздка дуже продуктивна і ми почерпнемо багато ідей для впровадження у нашому місті», – сказав Лазарєв Михайло голова Молодіжної ради при Харківському міському голові.