У міській раді відбулося засідання комісії щодо розгляду пропозицій від управлінських компаній міста, які мають наміри підписати Меморандум про співпрацю та взаєморозуміння. За результатами опрацювання наданих документів з дев’ятьма із десяти управителів було підписано угоду про подальшу співпрацю. Така форма взаємодії має допомогти вінничанам зробити вибір на користь надійної структури та убезпечити себе від управителів-«шахраїв», а також надає можливість управлінським компаніям долучатися до міських програм.
На початку червня виконкомом міської ради було затверджено форму Меморандуму про співпрацю та взаєморозуміння між управителями багатоквартирних будинків, ОСББ та департаментом житлового господарства. Підписання цього документу дозволить убезпечити вінничан від підприємств, які не зможуть ефективно утримувати будинки. Серед переваг для управлінських компаній – допомога та підтримка міської ради у вирішенні проблемних питань у сфері житлово-комунальних послуг, участь у міських програмах та конкурсах тощо.
30 червня відбулося засідання комісії з розгляду цих заявок. До комісії увійшли представники профільних департаментів, ОСББ, громадських організацій, старших по будинках. За результатами розгляду пропозицій Меморандум про співпрацю та взаєморозуміння в сфері надання послуг з управління багатоквартирними будинками було підписано з дев'ятьма:
- МКП «ЖЕК-5»,
- МКП «ЖЕК-6»
- МКП «ЖЕК-7»
- МКП «ЖЕК-12»
- МКП «ЖЕК-15»,
- ПП «Бокуд»,
- ТОВ «ЖЕО»,
- ТОВ «Уют»,
- ДП ЖЕК №26 ВКФ «Будмашпрод».
Відмовлено було тільки одній компанії, у якої відсутня матеріально-технічна база та кваліфіковані кадри. За словами в.о. директора департаменту житлового господарства Вінницької міської ради Романа Фурмана, під час розгляду заявок від управлінських компаній враховувалися наявні ресурси і досвід роботи та чи має підприємство можливість забезпечити населення міста якісними послугами з управління багатоповерхівками.
Окрім того, Роман Фурман зазначив, що управлінські компанії, які мають бажання приєднатися до Меморандуму про співпрацю та взаєморозуміння в сфері надання послуг з управління багатоквартирними будинками, все ще можуть подавати документи. Їх потрібно надсилати на адресу: м.Вінниця, вул.Соборна,59, каб.503. Телефони для довідок: 59-50-45, 59-52-19.
Додатково
Перелік документів, які потрібно надати:
- Інформаційна довідка про підприємство (обов’язкове зазначення уповноваженої особи та контактних телефонів).
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію.
- Копію довідки з статистики.
- Копія статуту (для юридичних осіб).
- Копія довідки про взяття на облік платника податку.
- Інформаційна довідка про рівень забезпеченості матеріально-технічною базою.
- Інформаційна довідка в довільній формі про наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання та досвід.
- Копія балансу (форма-1) та звіту про фінансові результати (форма-2) за попередній рік та останній звітний період.
- Копії ліцензій або дозволів на роботи по яким чинним законодавством передбачено наявність відповідних ліценцій та дозволів.
- Інформаційна довідка про наявність досвіду роботи з надання послуг з управлінням багатоквартирними будинками та/або утримання будинків.
- Довідку з банку про відсутність (наявність) кредитів на перше число місяця в якому подається заява на приєднання до Меморандуму.
- Довідка про наявність/ або відсутність заборгованості з сплати податків на перше число місяця в якому подається заява на приєднання до Меморандуму.
- Фізичні особи – підприємці надають копію паспорта та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Документи та копії документів, які подаються управлінською компанією засвідчуються підписом уповноваженої особи управлінської компанії та печаткою. Інформаційні довідки складаються у довільній формі. Також можуть подаватись інші документи, які підтверджують їх спроможність забезпечувати надання якісних послуг з управління багатоквартирними будинками.