Сьогодні, 26 липня, відбулась перша робоча зустріч групи фахівців, які працюватимуть над розробкою бренду Вінниці в рамках Проекту ПРОМІС. На засіданні говорили про особливості роботи з маркетингу та брендингу міста, визначали методику їх розробки та обговорювали попередній вибір типу маркетингової стратегії, формування загальної мети та завдань.
У Вінниці розпочинається робота над розробкою бренду міста та маркетингової стратегії. Розуміючи те, що імідж населеного пункту напряму впливає на його економічний розвиток, мерія Вінниці вирішила залучити до процесу формування бренду фахівців, які мають такий досвід не лише працюючи в Україні, а й в інших країнах світу. Відтак, партнером у цьому процесі для міста став Проект ПРОМІС, який реалізується Федерацією канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади. 1 березня 2016 у Вінниці відбулось засідання дорадчого комітету цього процесу, який став початком участі Вінниці у Проекті ПРОМІС.
Під час першого робочого засідання по розробці бренду міста Вінницький міський голова Сергій Моргунов звернув увагу на те, що бренд має бути співзвучним із Стратегією розвитку «Вінниця – 2020», ціль якої – сучасне комфортне європейське місто позитивних усміхнених людей. Також Сергій Моргунов зазначив, що дуже важливо, щоб місто мало сприятливі умови для розвитку бізнесу і мати достатньо серйозний позитивний імідж не тільки на теренах нашої держави, а й в Європі та всьому світі. «Якщо не ставити такої мети, то можна стояти на одному місці і не розвиватися. Тому настав час попрацювати над маркетингом, що має нам допомогти у просуванні міста. Я хочу подякувати в першу чергу експертом проекту ПРОМІС за те, що погодилися працювати з нами. Ми знаємо що в них є великий досвід, і сподіваюсь, що ми всі разом, як єдина команда, плідно попрацюємо і досягнемо відповідного результату», - сказав Сергій Моргунов.
Директор Проекту ПРОМІС Олександр Кучеренко зазначив, що результатом спільної роботи має бути продукт, який буде прийнятий усіма, а також додав: «Ми маємо визначити конкурентні переваги міста, знайти порозуміння всередині громади щодо цінностей, і ми готові працювати спільно із вами. У нас є досвід Федерації канадських муніципалітетів. В Україні маємо досвід роботи по розробці маркетингових стратегій і брендингу в містах Кривий Ріг, Павлоград, Дніпро. В нас є експерти, які мають практичний досвід. Ми сподіваємось досягти з вами успіху, сформувати основу бачення того, що собою являє Вінниця, яке місце має вона займати в сучасній Україні, як створити новий імідж європейського міста Вінниці у сучасній Україні».
Разом із вінничанами над розробкою бренду міста та формуванням маркетингової стратегії працюватиме головний радник з питань врядування Проекту ПРОМІС Кейді Ворд. «В мене є багато енергії працювати у вашому місті, тому що я бачу великі можливості зробити щось важливе для його економічного розвитку. Вінниця - це просто фантастичне місто у центрі України. Тут є дуже гарна архітектура, сучасна інфраструктура, є багато університетів із яскравими студентами, тут зелено. Вінниця також має різноманітну економіку та інші конкурентні переваги. Тепер потрібно їх зібрати і опрацювати та створити маркетингову стратегію та брендинг міста, які найбільш важливі для розвитку. Ми хочемо почути ваші ідеї з цього приводу», - зазначила Кейді Ворд.
Консультант Проекту ПРОМІС Володимир Проскурін зупинився більш детально на тому, що потрібно буде зробити місту, щоб і маркетингова стратегія, і бренд міста були успішними. Він зазначив, що в першу чергу потрібно ідентифікувати, чим Вінниця відрізняється від інших міст. А головне завдання усієї роботи – створити позитивну репутацію міста, а це досить комплексне поняття, яке не обмежується розробкою кількох документів.
Відповідно до дорожньої карти, впродовж наступних двох місяців мають відбуватись різноманітні дослідження.
Наступна зустріч відбудеться орієнтовно через два місяці, на якій будуть презентовані результати досліджень та визначені аспекти позиціонування міста. Далі планується проводити ще ряд зустрічей і дискусій.
Завершиться весь процес розробки маркетингової стратегії та бренду міста орієнтовно до кінця цього року.